BKV-Figyelő

Alvállalkozónál vett bérletet, a rendőrségen találta magát

BKV figyelő.hu

2009.07.24
07:00

Olvasónk elkövette azt a hibát, hogy viszonteladótól vett BKV bérletet, melyről nem kért számlát. A kutyaólban ülő pénztáros hamis bérletet adott neki, emiatt a 3-as metrón elkapták, ahonnan rendőrök vitték el, és 5 órán át tartották fogva. Íme a levele:

Sziasztok!

A BKV-figyelőn megjelent "Hamis bérletet árulnak a kutyaól pénztárakban" c. blog bejegyzés olvastán úgy döntöttem, hogy én is publikálom a velem történteket. Történt ugyanis, hogy jún. 24-én egyik barátommal tartottam hazafelé a 3-as metróval, leszálltunk a Nyugat pályaudvarnál ahol a mozgólépcső tetejénél ellenőrök munkálkodtak. Mint ahogy máskor is elővetem a pénztárcám és mutatom a bérletemet az ellenőrnek, aki kivetette velem a tárcámból, hogy jobban megnézze.

Miután megvizsgálta azt mondta, hogy sajnos ez a bérlet hamis és el akarta venni a tárcámat az irataimmal együtt, amit én nem hagytam. (A bérletet a Ferenc körúti metró állomáson vettem egy ilyen „kutyaólban" jún. 2-án.) Kisebb szóváltás után ők rendőrt hívtak, akiknek természetesen odaadtam az irataimat. Ott megvizsgálták a bérletemet a rendőrök jelenlétében, ment a telefonálgatás, megtudták, hogy a bérletet egy alvállalkozónak adták el valamikor januárban. Mindezek után a rendőrök szépen bevittek a 6. kerületi rendőrkapitányságra, ahol körülbelül 5 órán keresztül élvezhettem a magyar "igazságszolgáltatás" kényelmét és vendég szeretetét. Ezalatt az idő alatt kb. 1 órát ültem és vártam, hogy kihallgassanak.

Pechemre nem volt senki, aki kihallgatott volna és váltás volt, ezért rabosítottak, elvettek mindenemet, cipőfűző ki és becsuktak egy szép nagy vasajtó mögé, ott ültem majd 3 órát bezárva. "Szerencsémre" volt egy "cellatársam", de nem sokáig. 21:45-kor felvittek kihallgatásra, ahol vallomást tettem, ugyanis nem ismertem el a bűncselekmény elkövetését, majd ahogy a filmekben, ujjlenyomat vétel, fényképkészítés következett, 22:45-kor már kint is voltam.

Most ott tartok, hogy magánokirat-hamisítás vétségének megalapozott gyanúja miatt eljárást indítottak ellenem. Várom az okmányszakértő véleményét, aminek a díját természetesen nekem kell kifizetnem. Szeretném hozzátenni, hogy a rendőri intézkedésre nem lehet panaszom. A két rendőr, akik bevittek teljesen úgy viselkedtek mintha csak ismerősök lennénk.

Üdvözlettel: Sz. K.
 

komment komment Címkék: budapest bkv rendőrség ellenőr utas panasz jegy pénztár észrevétel kutyaól pérlet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása