BKV-Figyelő

Szívóznak az ellenőrök

BKV figyelő.hu

2007.07.06
19:43

Sziasztok!

Az alábbi kedves kis történet tegnap esett meg velem Kőbánya-Kispesten amint a metróban próbáltam bejutni. Tudni kell hogy édesapám meghalt még amikor kisgyerek voltam (most 16 vagyok) így árvaellátásra vagyok jogosult ami mellé jár 1 kis kedvezményes lapocska (Nyugdíjasok Utazási Igazolványa).

Ezzel igényelhetek Nyugdíjas Bérletet illetve Bérletigazolványt. (A jogosultságomat ellenőrzik a bérletpénztárban évente, a lapocska s a személyim felmutatásával) Inkább ezt használom mert 1 évre megkapom s nem kell a matricával vesződni mint a diákigazolvánnynál. A kedves kallerek 99,99%-a felmutatásnál nyugtázza a meglétet és biccent mehetek tovább. Tegnap nem így történt. Felmutatás megtörténik.De.Álljon meg kérem!!!(Magamban kérdezem Veled meg mi a ... van???) Rendes gyerek vagyok megállok neki,kérdezem van vmi probléma?? Igen,adjam már oda neki mert meg szeretné vizsgálni.

Ezen ne múljon tessék.(2008.áprilisig jó mi baj lehet???) Na itt jött a pofáraesés... Hogy én mit hiszek hogy majd nyugdíjas bérlettel rohangálok s azt hiszem hogy átb***hatom őke(de így...) Eszembe sem jut,tájékoztatom hogy tán már ellenőrizték ha megkaphattam meg eddig nem volt gond akkor neki mi a baja??? Na most azonnal fogjam be s ne akadékoskodjak mert az ilyen hamísításért jól megb***nak majd... Mondom nem hiszem mert erre én jogosult vagyok... Mégis hogy vagy jogosult öcsém??? Édesapám meghalt úgy Te szerencsétlen... Kis csönd,kis gondolkodás (talán bevillant neki vmi az oktatásból ha már volt nekik olyan...) Nézz a tőle pár méterre álló kollegájára akik végig hallotta az egészet.

Te tényleg van ilyen???Miért ne lenne engedd már el... Bocsánatot kért,sajnálkozott de leszarom... Nem lehet felkészülni rendesen??? Miért kell szopatni???Legközelebb legyen nálam halotti anyakönyvi kivonat vagy mi ...t akarnak??? Rohadékok.

Üdv: Tomi

komment komment Címkék: bkv hülye ellenőr utas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása