BKV-Figyelő

Nagyívben kerülni a Combínot

BKV figyelő.hu

2007.07.09
18:21

Réka már annyira elkeseredett Combino ügyben, hogy egyszerűen nem is száll fel rá. Ő ezt a hűtési megoldást vezette be magánál, talán nálunk is beválna. Aki nem bírja a hőséget, keressen megoldást, válasszon alternatív útvonalat!

Kedves BKV figyelő,

mint a blog rendszeres olvasója és kommentelője, idejét érzem, hogy én is billentyűzetet ragadjak és elpanaszoljam a Combinoval kapcsolatos meglátásaimat. Ez a villamos már nagyon sok kritikát kapott, a blogon is, remélem azért az én történetem is belefér, mert igen tanulságos ám, hogy a napomból feláldozok 20 perc időt azért, hogy mindenáron elkerüljem a 'halálhernyót', ahogy nevezni szoktam. A Keletibe érkezem vonattal minden reggel. Innen kézenfekvő megoldás, hogy ha a Nyugatinál lévő munkahelyemre szeretnék eljutni, felpattanok egy hetes buszra, majd irány a Nagykörút. De amióta szauna állapotok uralkodnak a Combinón, inkább átsétálok a Bethlen Gábor utcába, megvárom a 10 percenként közlekedő trolit és szép komótosan átzötykölődök a Nyugatihoz. Ez jóval hosszabb menetidő, de a Combinón uralkodó viszonyok miatt nem reális alternatíva a 4-6 villamos vonala.

A klíma'megoldások' már több hete üzemelnek, én azonban még semmit nem észleltem belőlük. Lehet, azért, mert nem ültem a 3 kísérleti jármű egyikén sem, de az is lehet, hogy a kísérletek nem kínálnak igazi megoldást a hőségre. Ezenkívül a villamos úgy van kialakítva, hogy egyes részeknél - pl. csukló - 7-8 méter is van a legközelebbi ablakig. Ezeken a helyeken végképp nagy az ájulásveszély a 40 fokban. Tovább nehezíti a helyzetet, hogy nagyon sok csöves 'rátalált' az új, még viszonylag tiszta villamosokra, és ott utazgatnak fel-alá. szörnyű bűzt terjesztve. Ez ellen természetesen nem intézkedik a BKV.

Úgyhogy néhány napja átálltam a trolira, és bár elvesz az időmből, nem fogok visszatérni a Combino utasai közé. Ez csak azért szomorú, mert az én adómból is hozzájárultam a bevásárlásukhoz és igazán siralmas, hogy a város legújabb, legkorszerűbb, legnagyobb hírverést kapott járművét nem tudom igénybe venni a hőség és a büdösség miatt.

Üdvözlettel
Réka

 

komment komment Címkék: budapest bkv combino meleg korút

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása