Kedves Figyelő!Ma reggel a metrópótlón utazva arra lettem figyelmes, hogy az előttünk haladó M2-es busz hátsó külső kijelzője (amelyiken a járatszám szerepel) szemlátomást bekrepált, és a zöld M2 felirat körül foltokban sárgán (!) világítottak a pixelek.Ezzel kapcsolatban két felvetésem van:A kép illusztráció
1.) Ezek a járművek 1-2-3 évesek maximum. Az előttünk haladó Volvón zöld korlátok voltak, így maximum 2 éves lehet. Nos, ha ennyi idő után ezen is tönkremennek a kijelzők, akkor szumma szummárum semmivel sem jobbak, mint a gyűlölt fokgyemek az Ikarusokon.Még fél év, és ezeken is "GDSGxyxyzGSD 536546zhi" lesz olvasható?2.) Ha a külső kijelzők képesek narancssárga színt is megjeleníteni, felmerül a kérdés: az időszakonként vagy rendszersen volvókkal kiszolgált piros vonalakon (pl 132gy, 130gy) miért nem ezzel a színnel jelenik meg a járatszám körüli keret a kijelzőkön? Ha valaki nem jártas a helyi közlekedésben, szerintem simán megeshet, hogy a szám körüli zöld színű keretből nem jön rá, hogy az a piros járat.Egyébként a kósza hibás pixelekből arra következtetek, hogy nem egyedi eset az amortizálódó volvo kijelző.Bónusz:Jól emlékszem, hogy senki nem jelezte előzetesen, hogy mától építik az Örs vezér téri aluljáró metró felőli lépcsőjét? Számomra ez ma reggel derült ki - át kell caplatni az Árkád felőli oldalra, és ott kell lemenni az aluljáróba hogy az ember átjusson a metrópótlóhoz.Üdv: P.
Volvo kijelzők
BKV figyelő.hu
2007.08.01
14:50
komment komment
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.