BKV-Figyelő

Volvo, utastájékoztatás

BKV figyelő.hu

2007.08.20
10:10

Volvó vészcsengő:

Szia!

Kb. múlt pénteken mentem hazafele du. 4-5 körül a 9-es busszal Kőbánya felé. A 32-esek terét elhagyva valaki a leszállásjelző helyett a vészcsengőt nyomta meg. Erre a busz leáll, motor kikapcs.

A söfőr kiszáll és megkérdi: - Ki nyomta meg a vészcsengőt?

Válasz nincs, söfőr: Hát, akkor műszaki hibás a busz, kérem mindenki szálljon le! Erre és: Biztos tévedés történt. Sofőr elkezd óbégatni erre, hogy persze, meg hogy az előző héten is meghalt a néni a villamoson, stb... Most ennek mi köze ahhoz az esethez? Ha szól a vészcsengő, neki le kell állnia, meg kell kérdeznie mi újság van? Ez így jó, de nyilván ő is tudja, mert én is tudom, pedig jóval kevesebbet buszozok, mint ő, hogy sok öreg mami, meg alkesz meglát egy gombot, akkor megnyomja.

Szerintem napi 4-5 téves nyomkodás biztos van egy járaton, hülye a magyar, ez van. De miért nem a főnökét cseszteti, hogy cseréljék le a gombokat vagy kenjék le szurokkal vagy bármi, mert Magyarországon ez így konstrukciós hibának számít?

Glotah
Utastájékoztatsás:
Szia BKVfigyelő!

A BKV-nak már megint sikerült átnézni az utasokon! A 41-es, 19-es villamos vonalán közlekedem nap mint nap. Tegnap is azzal mentem haza a munkából. Minden rendben volt. Erre ma mikor reggel a villamoshoz értem, sok más utastársammal együtt, nem volt villamos, csak rácsok a végállomás körül! Kiderült, hogy a 20-i tűzijáték miatt van lezárva. Villamospótló busz a Clark Ádám térig, onnan megy a villamos. Nem tudták ezt tegnap a villamosokon, rádióban, tévében bemondani?!

Vagy ma reggel pl. a szentendrei HÉV-en?! Ez nem kerül pénzbe! Hogy az utasok képben legyenek, hogy betudják kalkulálni a csúszást a közlekedésbe? Sz...tak ránk! Volt ott egy ember, aki nem a BKV-hoz, hanem a területet lezáró céghez tartozott. Nem tudta megmondani, hol a villamospótló megállója. Az utasok összevissza mászkáltak, hogy valami információt kapjanak.

Ez felháborító! A BKV úgy érzi mindent megtehet, pedig a mi pénzünk tarja el! Jó lenne, ha lenne versenytársa, akkor talán az utasokkal is törődnének.

Üdv. Éva

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása