BKV-Figyelő

Buszsofőr vs. autós

BKV figyelő.hu

2007.09.26
10:06

Üdv BKV figyelő!

Az alábbi levelet a mai esetem kapcsán küldtem meg a BKV ügyfélszolgálatának (is)

Talán Ti is tudtok kezdeni vele valamit.

Én mindenestre nagyon szomorú vagyok, hohy ilyen emberek vannak ma buszvezető státuszban...

Üdv

Lacy


Tisztelt BKV ügyfélszolgálat!

 

Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy ma, 2007. szeptember 20. – án délután 17:10 perc körül a XIII. Népfürdő utcában az Árpád híd felé menet kis „afférom” támadt egy arrogáns buszvezetővel.

Az eset tömören:

A BPO 739 frsz 133 járatszámú busz megállt a megállóban. Itt a megálló külön nincs kialakítva, így a szélső sávban áll meg a busz. Előttem két autó és még én aki ebben a sávban folytattam volna később is az utam, a megállt buszt kikerültük, de mikor az én autóm éppen elé kanyarodott volna, a busz elindult, az autóm oldalához veszélyes!! Közelségbe hajtott, dudált, és a sofőr szájmozgásából szemmel láthatóan méltatlankodott amiatt, hogy nem tud elém hajtani, mivel én már beleértem a szélső sávba. Mikor teljesen sikerül vissza térnem a szélső sávba, a sofőr reakciója mindkét kezével a hüvelykujját lefelé fordítva jellegzetes alpári mozdulatokat végzett, mögötte a kb. 40 főnyi utassal.

A piros lámpáig végig az autóm mögött veszélyes közelségbe jött, ezzel nyomatékosítva nemtetszését, és gondolom a két jármű méretbéli eltérésével nyomatékosítva mindezt. A piros jelzésnél megállva kiszálltam, mivel olyan közel jött, hogy a tükörből még a járatszámát sem tudtam elolvasni, így ekképp sikerült leolvasni a rendszámával egyetemben.

Ekkor a nyitott ablakon keresztül a sofőr kiordibált nekem, mindenféle trágárságot, én megkérdeztem, mi a probléma, ő tuskónak, meg fatuskónak nevezett, később, mikor erre megemlítetem, hogy fel fogom jelenteni, egyéb alpári trágár szidalmakba kezdett, ordított, miután nem indultam el rögtön, olyanokat is ordibált, hogy eltolja az autóm a busszal, anyukám emlegette nem épp hízelgő módon, amit itt nem ismételnék el.

Mindezt azzal az előbb említett kb 40 utassal a háta mögött, aholis öregek gyerekek is ültek, vagy ülhettek!!!

 

Véleményem szerint még magánautóstól sem tűrök el ilyen hangnemet, ráadásul egy semmiség miatt, ráadásban nem érzem éreztem magam hibásnak, az eset után beszéltem telefonon a rendőrséggel is, ahol megerősítették, hogy a busz kikerülésével semmilyen Kresz szabályt nem szegtem meg.

Kérdésem, hogy mi lett volna, ha véletlenül valóban én hibázom el, és igaza is lenne a sofőrüknek? Megver???

Mindenki véthet hibát, akkor sem lenne semmi alapja, főleg egy hivatásos vezetőnek, hogy így nyilvánuljon meg, egy utasokkal teli buszban.

Az ilyen arrogáns (elnézést kérek, de bunkó módon viselkedő) törtető vezetőnek, aki az utasok biztonságát is veszélyeztette a kb 20 centire való mögöttem haladással, és hirtelen fékezésével, semmi keresnivalója a forgalomban.

Mindenképpen ajánlom, hogy egy alapos pszihológiai vizsgálatnak vetessék alá, hogy kiderüljön, alkalmas-e ennyi ember életének biztonságos megőrzésére.

A mai események pillanatnyilag nem ezt igazolták számomra.

 

Az intézkedésükről feltétlen elvárok egy választ, nem a lefejezését kérem a vezetőnek, de mindenképpen egy szóbeli figyelmeztetésnél többet, véleményem szerint az kevéssé lenne hatással a jövőbeli tevékenységére…

Tisztelettel: XY

komment komment Címkék: bkv busz autó kresz elékanyarodik megelőzi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása