BKV-Figyelő

Még mindig divat odacsukni az öregeket

BKV figyelő.hu

2007.09.28
08:17

Szia BKV Figyelő!
 
Bár a Tuskó Blog mostanában egy kicsit pihen, azért hadd küldjek egy történetet, mely velem esett meg.
 
Csütörtökön délután Győrbe utaztam, aztán Kelenföldre tartva az első villamosra felszálltam, mert sehol a környéken nem láttam a 14-es buszt. A Galvani utcánál kaptam el az 56-os villamost, és a két kocsiból a második végébe szálltam fel, az ajtóval szemben álldogáltam a táskámmal. (Remélem jó villamosszámot írtam, mert annyira még nem értek hozzá, most költöztem, ez az a villamos, aminek a végében van egy kis dobogószerű rész a szélvédő elött, ott szoktak üldögélni a gyerekek.)
 
A követekző megállónál a villamos beállt, majd egy öreg néni a botjára támaszkodva elkezdett felmászni a villamosra. Ekkor csengő megszólal, s a vezető rázárta az ajtót a nénire. Gondoltam fasza, mivel kb. fél méterre álltam az ajtótól, háttal az üvegnek, ezért a jobb kezemmel megfogtam az ajtót, hadd szájon fel az idős nő. Ekkor így, nyitott ajtókkal, csengetve elindult a villamos, nekem meg annyi időm volt, hogy balkézzel belefogjak a nénibe, aztán kirántsam a lépcső aljáról. Szerencsére pár másodperc alatt kb. 4 ember ugrott oda, hogy kilavírozzanak mindket az akkor már becsukódni tudó ajtó elől, de ez azért akkor is durva volt.
 
A következő megállónál leszálltam egy nővel, aki be is szólt a villamos vezetőnek, hogy tudja-e, hogy az előző megállóban odacsukott egy idős nénit, de a fejleményeket nem tudom, mert irgalmatlanul rohannom kellett az állomásra.
 
Azon gondolkodtam így utólag, hogy ezekben a villamosokban nincs ilyen "ajtó sikeresen bezárult" jelzőfény? Vagy a sofőr nem hallja, hogy az ajtók csukódását jelző csengő/sípolás nem hallgatott el? (Még annyit hozzátennék előrelátóan a sok okos embernek, hogy nem, nem miattam nem tudott felszállni a hölgy, mivel a villamos vége elég széles, s a táskám a másik, nem nyíló ajtónál volt.)
 
Szép napot!
 
Tuskó Blog Admin

komment komment Címkék: bkv divat öreg villlamos odacsuk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása