BKV-Figyelő

Pillanatképek a Gödöllői HÉV-ről

BKV figyelő.hu

2007.10.24
09:47

Tisztelt "BKV Figyelő"!

Szerintem sokan tudják, hogy mostanában cserélik a HÉV síneket. Ezzel kapcsolatban lenne (pár) szavam.Tudomásom szerint a RING Megállótól (az a megálló, amit csak a Forma 1 idején nyitnak meg, rögtön Szilasliget után) kezdték el a sínek cserélését, de ha nem is onnan, ez nem lényeges. Ahogy tovább haladunk a ring megállótól Gödöllő felé, jobbkézre van egy nagyon szép tanösvény, ami mellesleg más célokra is alkalmas. Kerékpáros barátaimmal gyakran járunk oda biciklizni, de már láttunk arrafelé futókat, geocachinges keresőket, túrázókat is. Most az általunk annyira szeretett BKV gondolt egyet és elkezdte feltúrni a tanösvény elejét (egyelőre csak az elejét túrták föl) és őrjöngve írtani az erdőt. Namost ez már eleve hülyeség volt számukról, mert mint később megtudtuk a r. megállóban járkáló úrtól, hogy megvolt a nyomós okuk rá: onnan könnyebb a gépeket felvinni. Ennyi. Mitne mondjak, k*rvára megérte. Aki nem tudná, annak elmondom hogy 2 oldalról lehet megközelíteni a megállót: gödöllő felőli oldalról és a pest felőli oldalról. Ezt még tovább tagolhatjuk, a gödöllői oldalról ugyan csak gyalog vagy kerékpárral lehet felmenni (ott a tanösvény vége) 2 úton, és a pesti oldaról pedig 3 féle módon: 1 tökéletes út gépeknek, ami levan szórva a maradék sínek-közötti-kövekkel, 1 gyalogos betonút és mégegy betonút, amin megintcsak simán felvihetnék a benga gépeiket. Namost a gépeket őrző bkv-droid vallomása szerint csak a síneket cserélik, habár nemtudom miért kell ehhez kb. 5 markoló és még egy adag zúzder szörny. Már nem azért, de a kedves droidunk csak találgatózott, hogy mi is a valódi céljuk, de azt kitudtuk szedni belőle, hogy "hát most szélesebb lesz a tanösvény". Ez kb. annyit jelent, hogy elb*sznak mindent, csupán azért hogy a szaros gépeiket felvigyék egy teljesen abszurd módon? Mennyire hülyék ezek?

Nah itt egy másik sztori, amit nemrég tudtam végighallgatni:
Adott egy gödöllő felé tartó HÉV, amin és és a barátom utazunk 2 skinhead "társaságában", habár úgygondoltam jobb lesz távolról nézni az eseményeket, miután egy idősebb fajtából származó nőnemű hibridkalauz felmászott a vagonba 2 őrrel [2 romával - azok voltak (hmm, mióta dolgoznak a romák?)] magamögött. Néztünk is haverral, hogy mi lesz a következő mozdulatsor, amiből csak annyi lett, hogy a 2 "őr" megállt a középső ajtónál (nyílván tudják kik azok a skinheadek) és hagyták a kalauzt tovább menni egyedül. Végül a kalauz csak pofázni tudott, mert természetesen jegy nélkül utazott a két férfi. Miután beszélgettek egyet a kalauz ment a következő vagonba, az őrök utána, később pedig a 2 férfi nyugodtan utazott tovább jegy nélkül. Valószínűleg hasonló harcigépekre költik a pénzt a bkv-sok, akik megvédik a kallert mindentől, és mindenáron behajtják a bírságot.

komment komment Címkék: budapest bkv hév ellenőr vágányzár

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása