BKV-Figyelő

Nem jó a lyukasztó? Fizess

BKV figyelő.hu

2007.10.26
08:33

Tisztelt BKV figyelő!

Szerencsére ritkán kell a BKV járvűvein utaznom. Ma reggel sajnos mégis ezt a közlekedési megoldást kellett választanom. A Deák Ferenc téren átszálltam a 3-as metróról a 2-es metróra. Az átjáróban kezeltem a jegyemet, illetve megpróbáltam, de a gép nem kezelte le a jegyet, annak ellenére, hogy zölden világított a működőképességét jelző led. Ezért megpróbáltam egy második és egy harmadik kezelőt is. Késésben voltam a munkahelyemről, nagyon siettem. A harmadik gép működött! Szuper, rohantam tovább, ez a művelet még 5 perc késést eredményezett. Az Astoria megállónál egy meglehetősen goromba nő megállított és ellenőrizte az érvényesített jegyemet, de azon nem látszott semmilyen pecsét és nem is vágta le a jegy végét, csak az látszott rajta, hogy be volt gyűrődve a gépbe és próbált valami pecsét félét rányomni. Próbáltam magyarázni, hogy szívesen odaadom a jegyem, de nekem rohannom kell. Akkor már láttam, hogy alig várta, hogy végre történjen valami ma, mert már nagyon unatkozhatott! Adtam neki 5000 forintot, mert nem akartam az állásommal játszani, ettől rögtön boldogabb lett és végre rohanhattam tovább. Persze a bizonylatot nem volt időm kivárni, úgyhogy remélem hasznos dologra költi a pénzemet! Ha csak tehetem nem fogok BKV-val közlekedni, mert azon túl,hogy időt és energiát pazarolok a jegy megvásárlására és érvényesítésére még 5.000 forint büntetést is kell fizetnem, és még én érzem magam kellemetlenül.

Vicces, hogy a Deák Ferenc téren, az egyik legforgalmasabb megállónál rendszerint nem működik a 3 jegykezelő autómatából legalább 2. De persze nem csak a két metró vonal között, hanem a bejáratnál sem. Persze a sikertelen próbálkozásokat türelmesen végignézi az a négy alulművelt, unintelligens ellenőr, aki a a mozgólépcsőnél támaszkodva cuppog és fütyörészik. Rendesen kellemetlen ott áthaladni.

Az mindenesetre elgondolkoztató, hogy a BKV bérletárak közelítenek más európai országok áraihoz, viszont a minősége alulmúlja valamennyit.

komment komment Címkék: bkv metró ellenőr tér deák lyukasztó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása