A BKV és az utas közötti levelezés eddig sem a gyorsaságáról volt híres. A napokban a BKV sajtóosztálya felszólította a BKV Figyelő szerkesztőit, hogy amennyiben egy cikk tartalmában nem vagyunk biztosak, kérdezzünk tőlük bátran, kerüljük el az esetleges hibás állításokat és a félrevezetéseket.
Múlt hét pénteken a Fix TV híradójában hallottam, hogy a BKV idén a pénztárakba olyan nyomtatókat vesz, melyek a bérletre nyomtatják az érvényesség idejét, így a kézi bérletkitöltés megszűnik. A híradóban szó volt még bérlet automatákról is, melyek beszerzését a BKV 2008 végére ígérte. Ezzel kapcsolatban írtam a BKV-nak, hogy amennyiben igaz a hír kérem, küldjenek egy közleményt. Egy ilyen fejlesztésről be kell számolni.
A sajtóosztály több mint egy hét alatt nem tudta összeszedni gondolatait, vagy csak nehezükre esett volna a blog címére elküldeni azt a levelet, amit mondjuk a Fix TV is kapott?
Megkérném a BKV munkatársait, amennyiben semmibe veszik az olvasóinkat, az indulás óta itt megfordult több százezer embert, az önök utasait, ne szólítsanak fel minket arra, hogy tájékozódjunk a sajtóirodából, főleg ha nem képesek több mint egy hét elteltével sem válaszolni.
Számunkra fontos a gyors tájékoztatás, még ha az önök lelassult világában ez elképzelhetetlennek is tűnik. Ha nem hajlandók együttműködni, mondják meg nyíltan. Köszönjük!
BKV Figyelő szerkesztőség
A világ egyik leglassabb sajtóosztálya
BKV figyelő.hu
2008.02.10
10:37
komment komment
Címkék: budapest bkv reakció válasz sajtóiroda
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.