BKV-Figyelő

Kamu büntetések a BKV-nál

BKV figyelő.hu

2008.05.08
07:45

A BKV-figyelő mindig kiáll azok az utasok mellett, akiket a cég ellenőrei jogtalanul büntettek meg. A jogtalan büntetések alá sorolom a fiktív büntetéseket is, melyeket a BKV még bizonyítani sem tud. Ezeket gyűjtjük most, küldjétek őket, várjuk!
Szia BKV-Figyel?!

Az volna a kérdésem, nincs-e rá mód valahogy, a blogodon keresztül, hogy akiket kamu büntetésekkel büntettek meg, valahogy összefogjunk? Úgy gondolom, többen többet el tudnánk érni, mint egyenként. Kaptam 6 büntetésr?l egy 70,000 ft-os fizetési felszólítást, kikértem a jegyz?könyveket, egyr?l kiderült, hogy ha igaz is volt, elavult, a maradék 5-r?l meg meg vagyok gy?z?dve, hogy az ellen?r hamisított. Az els? büntetés mondjuk, hogy jogos, mert ugyan volt érvényes bérletem, a diákmatricám akkor járt le, vagyis egy héttel korábban, és még nem kaptam meg az újat.

Az összes többit szerintem ez alapján gyártotta két ellen?r, az egyik állítólag 3x (!!!) büntetett meg, ráadásul egymáshoz közeli id?pontokban, így már amiatt is emlékeznem kellene (ha lett volna ilyen) Hozzáteszem, abban az id?ben b?ven a Deák téren dolgoztam, minden áldott nap mentem, és aztán a diákbérlet nem olyan megterhel? anyagilag, szóval 100%, hogy volt bérletem. Mint ahogy az els? büntetésnél is látszik, csak ott a matrica volt hiányos, ami mondjuk kés?bb pótlódott, de azt most hagyjuk is, a többi 4 büntetést vitatom, amit ezután jött. (jééé) Tehát bérlet volt, és annyira hülye sem vagyok, hogy nem emlékeznék arra, hogy havonta büntetnek fél évig, utána-el?tte meg semmi. Ráadásul ugye 3x ugyanarra az ellen?rre meg aztán végképp emlékeznem kellene, de hát ugye az egész lehetetlen, érvényes bérlet birtokában.

Nonszensz, hogy még ha be is fizetném, mi a garancia arra, hogy nem kezdenek írogatni nekem újabb büntetéseket mondjuk mára, holnapra, jöv? hétre? Hozzáteszem, egy éve BKV-n sem ültem már. Mert ugye a befizetésnél ok, hogy lehet kérni, hogy adjanak ki igazolást arról, hogy akkor addig a napig nekem már nincs több lezáratlan ügyem, de hát ez nem zárja ki, hogy nem csinálnak újakat a jöv?ben. Külön figyelmet érdemel, hogy ami 3 büntetés egy ellen?r nevén van, kett? között van vagy 8 nap, a harmadik másfél hónappal kés?bb van, mind a hármat ugyanazzal a tollal írták, ráadásul tipikusan n?i írással férfi büntetett meg állítólag, még kis karikákat is rajzolt az i bet?k felé, és az is világosan látszik, hogy azt nem állva, hanem kényelmesen egy asztalnál írta meg valaki. Nem tudom, mikor és hogy kell elszámolniuk (aznap, vagy kitép pár lapot, és kés?bb adja le, vagy maga a BKV is benne van a kamubüntik gyártásában), de felettébb érdekes.

Azt is felháborítónak tartom, hogy miért egyben kapok értesítést évekkel kés?bb egy sima mezei levélként jóval korábbi állítólagos büntetésekr?l, ekkor megtaláltak, akkor meg nem? Szóval jó lenne összefogni, ha már csak 10 ember van hasonló szituban, együtt megbízni egy jogászt, és kész vagyok pert indítani csalásért, meg amit lehet, de nem fogok befizetni 70,000 ft-ot azért, mert egy ellen?r, vagy a bkv vagy akárki a már náluk lév? régebbi adatok alapján megbüntet.

Érdekes lenne megnézni, hány embert büntetett meg ugyanaz az ellen?r. (amúgy B. János 945, nem tudom, van-e értelme nyilvánosságra hozni, de tudd:-) Szerinted? Légyszives, nyilvánosan ne jelentesd meg a nevem, mert a bkv kész, és újabbakat fog nekem generálni.

Köszi, jó munkát, és nagyon jó a blogod:-)

komment komment Címkék: blog budapest bkv büntetés ellenőr észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása