A műszaki meghibásodások már nem csak a felszínen, de a föld alatt is egyre gyakrabban előfordulnak. Néhány napja írtuk, hogy a 2-es metró vonalán a 200-as pályaszámú metrókocsi hátsó ajtói nem nyíltak ki, így több utas is kénytelen volt plusz egy megállót utazni, majd vissza. A cikkhez ezt a kommentet kaptuk:
Gaeta 2008.06.10. 17:11:25
Na hurrá... Ma (10.45 körül) a 3-as metrón, Ferenciek terénél nem nyílt ki az utolsó kocsi ajtaja. (Kálvinnál meg aztán becsukódni nem akart, csak többedszeri próbálkozásra)
Szóval jó lenne erre valamit kitalálni, mert ez így nem nyerő. Ráadásul még jóval régebben is hallottam egyszer ilyet, hogy az utolsó kocsi ajtaja nem nyílt ki. Miért mindig az utolsó? A kocsik összekötésénél van valami elbaltázva?
Félek, hogy a BKV már nem csak a felszínen közlekedő járművekhez nem vesz alkatrészt (garázsban dolgozók elmondása szerint), de már a metrók karbantartásán is spórol. Persze az is lehet, hogy ez csak véletlen.
A metrók karbantartásán spórol a BKV?
BKV figyelő.hu
2008.06.11
08:50
komment komment
Címkék: budapest hiba bkv metró komment ajtó észrevétel
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.