BKV-Figyelő

Nemzetőr vagy ál-ellenőr?

BKV figyelő.hu

2008.06.16
10:00

Kedves BKV Figyelő!
 
Ilyen izgalmas utazásom nem volt még, mint ma. Őszintén bevallom, hogy tegnap lejárt a bérletem (szombaton), és csak hétfőn szerettem volna újat venni, így némileg elítélhető módon ma jogtalanul utaztam. Ennyit az én felelősségemről.

A sztori az, hogy természetesen pont azon a napon, amikor nincs bérletem, belefutottam az ellenőrbe a hetes buszon. Mondtam neki, hogy elnézést, leszállok, holnap veszek bérletet, heló. Nagy kopasz fószer leszáll velem, és kéri az igazolványomat. Megismételtem, hogy erre nem vagyok hajlandó, én mennék.

Erre a forma elővesz egy elsőre rendőrségi jelvénynek tűnő valamit, meg egy igazolványt. Közelebbről megnézve látom, hogy Rendőrség helyett Nemzetőrség van ráírva.
-Mi az a Nemzetőrség? -kérdezem
-Nem tudja?
-Nem. Ilyen szerintem nincs.
Itt jön a poén:
-Ez bűnmegelőzés. Egy BKV-ellenőr nem tartóztathat fel, de egy nemzetőr igen.
-Na ne röhögtessen már!
-Vagy ad igazolványt, vagy hívom a rendőrséget.
-Akkor inkább hívjuk.
 
Elővesz egy mobilt, motyog bele valamit, hogy megint kéne egy járőr. Közben én is elővettem a mobilt, és tárcsáztam a 112-t, hogy akkor én is hívom a rendőröket. Ezt meglátva eltette a mobilját, és azt mondta, hogy hát szerencsém van, mert nincs bent járőrkocsi, így elmehetek. Ezután a kamuzás után azt is megkérdőjelezem, hogy egyáltalán igazi ellenőr volt-e.
 
Tudom, hogy nem szép dolog lógni a BKV-n, de talán hatósági eljárást színlelni meg bűncselekmény.
 
Üdv: sááá

komment komment Címkék: budapest bkv busz ellenőr utas észrevétel 7 es

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása