BKV-Figyelő

„Elmúlt az, hogy bemegyünk és le***pjuk a főnököt”

BKV figyelő.hu

2008.07.14
19:40

Sajnos semmi nem bizonyítja, hogy amit István nevű olvasónk állít, az igaz, és arra sincs bizonyítékunk, hogy a hangfelvétel, amit küldött eredeti, mi mégis kénytelenek vagyunk hinni neki. Sajnos tényleg sok, telefonáló buszvezető van, olyan is akad szép számmal, akinek ha szólunk, durván visszaszól.

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbi párbeszédet folytattam az egyik buszsofőrrel (hangfelvétel csatolva.)

- És ahhoz mit szól, hogy megkértem, hogy kézben ne tartsa a telefont, miközben vezet? - (...) Ki maga, mondja már meg (...)? Elmúlt az, hogy bemegyünk és leszopjuk a főnököt! Ez elmúlt!


Ha nem indul el a videó, kattints ide!

 

Két kérdésem lenne: - Először is, segítséget kérnék az elhangzottak értelmezéséhez. - Másodszor, hasonló esetben mi (lenne/lett volna) az utas teendője?

A levelet egyelőre csak ide (bkvfigyelo.eu) továbbítottam, mivel nem igazán tudom megítélni a történtek jelentőségét (gondolom nem kivételes esetről van szó).

Információk: 91-es busz, 2008.07.07. 19:36 perckor indultunk a Nyugati pu.-tól. Rendszám: BPO-715.

További részletek: 91-es busz, kanyargós emelkedő. A sofőr menet közben egy darabig kézben tartva babrálta a telefonját, majd több megállón keresztül mobiltelefonált, miközben egy kézzel vezetett. Ez utóbbi tényt a kanyarok nagy számára tekintettel igen rosszul viseltem, ráadásul a sofőr minden megálláskor/elinduláskor az index kezelését úgy végezte, hogy elengedte a kormányt, és jobb kézzel a kormány felett átnyúlt a kormány bal oldalán lévő indexkapcsolóért. :(

Az hagyján, hogy rossz volt nézni, de mindezt érezni is lehetett a jármű haladásának bizonytalanságából. Ezt egy ideig tűrtem, majd odaszóltam az első ülésből, hogy "Jobban menne a vezetés, ha két kézzel fogná a kormányt." Nem tudom, hogy megfelelően reagáltam-e, de a buszvezető egyből olyan dolgokkal jött, hogy van-e jogosítványom, buszt vezetek-e, ki vagyok én, meg hogy ki van írva, hogy ne zavarjam vezetés közben, illetve hogy tegyek panaszt, ha akarok.

A végállomáson még egyszer rákérdeztem, hogy tényleg így gondolta-e, erre kaptam a fenn idézett választ.

Üdv, István

komment komment Címkék: budapest telefon bkv busz hang panasz észrevétel vezető 91 es

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása