BKV-Figyelő

Megnevelte a 7-es busz utasait

BKV figyelő.hu

2008.07.20
09:59

Mit csinál a BKV-figyelőn nevelkedett BKV utas, ha a klímás Volvo busz összes ablaka nyitva van? Felhívja az utasok figyelmét, hogy megy a klíma, majd feltűnően becsukja az összes ablakot. Az utasok tanulnak, és nem merik többé kinyitna az ablakokat. Le a kalappal.

Szia BKV-figyelő!

Tegnap utaztam a 7-es busszal Albertfalva és az Astoria között. A buszra Albertfalván szálltam fel. A busz összes ablak nyitva volt 1-2 kivétellel, és annak ellenére, hogy ment a klíma, meleg volt. Becsukhattam volna az összes ablakot,de vártam, míg többen lesznek a buszon, gondoltam megnevelem őket egy kicsit:)

 

Illusztráció


A Bornemissza térnél elkezdtek gyűlni az utasok, majd megindultam a nyitott ablakok felé. Megpróbáltam a legfeltűnőbben bezárni őket, hogy mindenki figyeljen oda, és lássák, hogy az ablakoknak zárva kell lenniük, ha megy a klíma. (Sajnos egyszer sem mondta az automata, hogy ne nyissák ki az ablakokat).

A fogadtatás vegyes volt. Volt aki megköszönte, volt aki hőzöngött. Az Astoriáig azonban a busz belseje is lehűlt, és az egyetlen hőzöngő utastól megkérdeztem. „Így már jobb, nem?”. Bocsánatot is kért. Én érdekem is volt, hogy hűvösen utazzak:)

Este visszafelé ugyan ezzel a busszal utaztam (igen jellegzetes feje van a sofőrnek, megismertem:)) és örömmel láttam, hogy az összes ablak zárva van, úgy, ahogy én azt órákkal ezelőtt hagytam. Még azaz egy ablak is, ami rejtélyes módon kinyílt*

Így nevelem én a 7-es busz utasait…

H.T.

* A buszon az összes ablakot bezártam, a Bornemissza térnél még senki nem volt a busz hátsó felében, a motortérnél lévő nagy ülések mellett lévő ablak mégis kinyílt magától. Mitől lehet ez?

komment komment Címkék: bkv volvo busz klíma ablak utas észrevétel vezető budaespt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása