BKV-Figyelő

Offtopic: MÁV-nál legalább az ügyfélszolgálat működik

BKV figyelő.hu

2008.08.17
00:23

Aki olvassa a Plörköm az tudja, hogy már 3 napja nem BKV-zom, hanem biciklizem Kelenföld és Pesterzsébet között. Tetszik, és sokkal gyorsabb. De erre most nem térek ki.

Érd és Kelenföld között a biciklit (ami mellesleg egy BMX) vonattal viszem. A dolog érdekessége, hogy eddig egyszer sem kértek rá jegyet, amikor megvettem én tukmáltam rá a kalauzra, hogy érvényesítse. Felmerült bennem a kérdés: Kell-e a BMX-nek jegy? Gondoltam megkérdezem a MÁV-ot. Nekem nem volt fontos, ezért nem telefonáltam, írtam nekik.

Szombaton, 23:08-kor írtam a MÁV ügyfélszolgálatának, melyben több kérdést is feltettem. Nagy meglepetésemre, 23:50-kor meg is érkezett a válasz, melyből minden kérdésemre megkaptam a választ. Sosem gondoltam volna, hogy van olyan ügyfélszolgálat, ahol a hülye kérdéseimre szombaton éjszaka is válaszolnak. Sokat leveleztem a BKV ügyfélszolgálatával. Egy ilyen válaszra ott 30 napot kellett volna várni, a visszaigazoló e-mail is csak hétfőn érkezett volna meg.

H. Henrietta ügyintézőnek ezennel jó munkát kívánok, és köszönöm a segítséget.

komment komment Címkék: budapest máv ügyfélszolgálat levél e mail válasz bkv figyelő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása