BKV-Figyelő

Emberéletekkel játszik az agresszív trolivezető

BKV figyelő.hu

2008.08.23
07:16

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Az alábbi bejelentést szeretném tenni Önök felé:

Helyszín: Budapest, Király utca

Időpont: 2008.08.18. 19:05

A fent nevezett időpontban a 955-ös számú 78-as trolibusz (a hely, az idő és ezen adatok birtokában szerintem nem lesz nehéz a vezető azonosítása!) vezetője megállt a Király utca és a Teréz krt./Erzsébet krt. kereszteződésében lévő megállóban. Ez a jobb oldali sáv, ami utána jobbra kanyarodik, rá az Erzsébet krt.-ra. Nem kívánok abba belemenni, hogy szerintem rossz helyen van a megálló (mint a történetből kitűnik: roppantul megnehezíti a buszvezetők dolgát a forgalomba való visszasorolás tekintetében), mert ezt nem az én tisztem eldönteni. A trolibusz vezetője miután letette és felvette az utasokat ahelyett hogy mögém (tudniillik a forgalomban én mint személygépjármű-vezető vettem részt) próbálna indexelve besorolni, beáll mellém a piros lámpához mintha jobbra akarna kanyarodni. Persze tudtam hogy a troli is jön(ne) tovább a király utcából, de ugye a két sávból csak 1 megy tovább a Király utca felé: a bal oldali, ahol én álltam. Gondoltam egy személygépjármű jobban gyorsul és energikusabb mint egy troli, tévednem kellett. Indulásunk után a trolibusz vezetője agresszívan rántotta be elém a kormányt, és csak az éberségemnek és előzékenységemnek köszönhető, hogy nem történt baleset. Gondoltam erősebb, nagyobb, több utasért felel mint én, hagyom hadd menjen! A vezető (általam látott) agresszív hozzáállását, vezetési stílusát tehát már itt megtapasztalhattam.

Emiatt azonban nem ragadtam volna billentyűzetet és írtam volna Önöknek (bár eddig is kerülendő a magatartása!).

Amit ez után tapasztaltam, én még nem láttam... Továbbmenvén a Király utcában közvetlenül a trolibusz mögött, beértünk egy autót és kisteherautót, mely kb. 50-el ment (ugye jól tudom még, ennyi a megengedett a Király utcában...?). A trolibusz vezetője megunván ezt a "szötymörgést" (esküszöm én ilyet még nem láttam... de ezt már mondtam), index ki balra és előzi a két autót. Ez még alapvetően nem is lett volna "baj" (úgy egy 70es tempónál), ha nem jöttek volna szembe... EZT A TROLIBUSZ VEZETŐJE MÁR AZ ELŐZÉS MEGKEZDÉSÉNEK PILLANATÁBAN LÁTNIA KELLETT!!!! Először én nem is láttam miért indexel balra a trolibusz (gondoltam szabálytalanul állnak a sávjában, de ugye NEM...!), aztán megláttam hogy előzésbe kezd, aztán megláttam azt is hogy jönnek szembe. Felkészültem a legrosszabbra is és sajnos elkerülhetetlennek látszott a tragédia! A szembejövő autósnak az volt a szerencséje hogy volt egy kis keresztutca balra (neki jobbra) ahová be tudott húzódni a parkoló autók között... Ha nincs ez a lehetősége konkrétan frontálisan ütközik egy cirka 70-el előző trolibusszal... Az esetre tanúm van és gondolom a szembejövő autós is tudna tanúskodni, a kisteherautó vezetője, és a másik autós is akit előzött... Ezen autók rendszámát sajnos nem tudtam felírni, a trolibuszét is csak azért mert utána mentem, mondván ez nem maradhat következmény nélkül!

Erre (XY@gmail.com) címre várom MIELŐBBI válaszukat, visszajelzésüket, miszerint az ügyben nyomozást kezdtek és a troli busz vezetőjét megrovásban és büntetésben részesítik. SAJNOS (!) nem én döntöm el mi lesz a büntetése, de én azonnali elbocsátást, fizetésmegvonást és azonnali engedély (PÁV és jogosítvány) bevonást tartanék elfogadhatónak. Túlzó lenne? Nem hinném. Az a busz vezetője csak az ő buszán kb. 30-50 ember életéért felelős. Plusz a szembejövő autó vezetőjéért. Aki ezt nem képes felfogni és ilyen (még személyautóval is kamikáze, nemhogy egy busszal!) elmeroggyant manőverbe kezd azt ennél kisebb büntetéssel súlytani nem lehet! Kiváló agyagedény készítő lesz az úriemberből, de buszvezető az ilyenből SOHA TÖBBÉ NE LEGYEN!

Példamutatást és elrettentő példa teremtést várok Önöktől ellenkező esetben lesz folytatása az ügynek, a média bevonásával. Mutassák meg, hogy pszichopata, ön- és közveszélyes alkalmazottak milyen sorsot érdemelnek. Mutassák meg a többi alkalmazottjuknak milyen magatartást NEM TŰRNEK tőlük! Ezek helyére biztos vagyok hogy könnyen, sokkal alkalmasabb személyeket tudnak felvenni, akik hálásak lesznek hogy Önöknél dolgozhatnak!

Bízva mielőbbi válaszukban: G.

komment komment Címkék: budapest bkv busz autó panasz troli vezető

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása