BKV-Figyelő

Használhatatlan a 11-es busz

BKV figyelő.hu

2008.09.16
13:06

A tömegközlekedés legnagyobb vesztesei talán a 11-es busz utasai, akiknek a BKV igazán megnehezíti az életüket. A menetrendben leírt 4-5 perces követés helyett a buszok 10-15 percenként járnak, amikre többségében nem lehet felférni, mert nincs hely. Két észrevétel alant:

Sziasztok!

Ma a 29-es buszon ülve hazafelé eldöntöttem, megosztom másokkal is a 11-es busz sztoriját: 09. 15-én délután 16:00-kor álltam be a Mechwart ligeti megállóba, és vártam, hogy a Batthyány tér felől érkezzen egy 11-es busz. 16:29-kor meguntam az esőben állni. Azért is döntöttem így, mert körülöttem kb. 60-70 ember várt ugyanarra a buszra. Azért csak ennyi, mert sokan elindultak gyalog.

Közben egyébként (gondolom a Batthyány térről) érkezett egy férfi gyalogosan, és igen feldúlva kiabálta, hogy a Batthyány téren öt darab 11-es busz áll, de egyik sem indul el.

Ahhoz is elég nehéz volt hozzászokni, hogy a menetrend szerinti 4-5 perces követési idő főleg csúcsidőben, mindkét irányban 10-15 percre nyúlik, de a mai rekordot döntött. Nem tudom, mások mennyit vártak még, de én jobbnak láttam, ha a 6-os villamos-HÉV (16:38, Margit híd)- 29-es busz (16:50, Kolosy tér) kombinációjával jutok haza, mert nem láttam rá esélyt, hogy a közeljövőben érkezik egy busz.

Az utaskontroll folyamatos, a bérletemet naponta 6-8-szor is ellenőrzik, de ilyen esetekben -amikor a járművek követési távolsága rendszeresen a duplája/triplája a menetrendben foglaltaknak-, a BKV-nál terhel valakit felelősség? Vagy legalább magyarázatot kell adni valakinek?

Az a vicces még, hogy esténként, mikor fix időpontok szerepelnek a menetrendben, a buszok pontosan elindulnak, tehát sokszor este 8 után gyakorlatilag sűrűbben jár a busz, mint 16-19 óra között.

Ennél csak jobb utazást mindenkinek!

Ram

Tisztelt BKV!

Én tényleg megértem, hogy szükség van spórolásra és a "tömegközlekedés ésszerűsítésére", de ez a racionalizálás a 11-es autóbusz esetében azt jelenti, hogy hétköznap du. fél 4-6ig képtelenség felférni a járatokra (nem egyszeri tapasztalat...).

Nagyon hálás lennék, ha lehetővé tennék, hogy ezekben az időpontokban egyik munkahelyemről a másikra eljuthassak.

Mert még a második kerületben sem közlekedik mindenki autóval...bármily meglepő is.

Őszinte köszönettel: Pogány Orsolya

komment komment Címkék: budapest bkv busz utas panasz észrevétel 11 es

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása