BKV-Figyelő

Kamu ellenőr a körúton?

BKV figyelő.hu

2008.12.18
07:52

Olvasónk néhány napja egy gyanús ellenőrrel találkozott a 6-os villamoson, aki minden figyelmeztetés nélkül elvette a bérletét, majd zsebre tette. Az „ellenőr” az Oktogonnál elszaladt, zsebében a bérlettel, de olvasónk utánaeredt. Lökdösődés, dulakodás alant:

Kedves BKV-figyelő!

Egy keddi (dec. 9.) történetet szeretnék leírni önöknek, ami a 6-os villamoson esett meg velem reggel 9 óra felé.

Nyugisan utaztam a Blaha felé, zenét hallgatva (fülhallgatóval), olvasgatva, amikor az egyik megállónál megjelent mellettem egy sárga kabátos ember, és a kezében szorongtatott karszalagra mutatott. Együttműködő ember vagyok, nem kötekedem, van bérletem, elő is vettem, mutattam neki, de erre, egy szó nélkül kikapta a kezemből. Tisztába vagyok vele, hogy a bérletet kérésre át kell adni az ellenőr számára, de mi az, hogy kitépi a kezemből, minden figyelmeztetés, és felszólítás nélkül?

Kikértem magamnak ezt a stílust, majd visszakértem a bérletem. „Ez a bérlet hamis”, ezt válaszolta, majd a zsebébe tette, és le akart szállni. Beálltam elé a villamos ajtajába, majd szólt, hogy álljak odébb, ne akadályozzam a munkáját. Lefogtam a sárga kabátos embert, majd kértem, hogy igazolja magát. Megkértem, hogy mutassa meg az azonosító számát, ami minden ellenőrnek van. Azt mondta neki nincs, nincs rá szüksége. Ekkor végignéztem a villamoson, kerestem az ellenőröket, de rajta kívül mást nem láttam. „Hol vannak a többiek?”címeztem neki a kérdést, amire az volt a reakciója: „Egyedül vagyok”.

Ekkor gondolkodtam el azon, hogy itt valami nem stimmel. Ellenőr, egyedül? Azonosítószám nélkül? Miért nem vette fel a karszalagot? Ellenőr táskája se volt…

Begurult a villamos az Oktogonhoz, ahol nagyon gyors léptekben leszállt, majd futni kezdett. Utána mentem, és a hátánál fogja, két kézzel ellöktem, elesett. Kicsit dulakodtunk a földön, közben rendőrséggel fenyegettem, és azzal, hogy panaszt teszek a BKV-nál, ezekre nem reagált. Valahogy betettem a kezem a bal zsebébe (csatos volt), és kivettem a bérletem, ahol ezen kívül volt még egy másik is (Nem én voltam az első akit ma „elkapott”). Miután a bérletemet megszereztem, hagytam elszaladni… Tudom, hogy hiba volt.

Máig nem hagy nyugodni a dolog, hogy akkor ez most egy kamu ellenőr volt? Egyáltalán nem olyan volt mint egy igazi ellenőr (fent felsoroltam a hibákat), nem is volt szakszerű, és a viselkedéséből is arra következtetek, hogy valahonnan vette a karszalagját, amit egyébként fel sem húzott a kezére. De vajon honnan van karszalagja?

A bérletet egyébként visszavittem abba a BKV pénztárba, ahol vettem, megvizsgálták, és azt mondták róla, hogy teljesen eredeti, még január 2-ig használhatom.

Valaki már találkozott ezzel az emberrel? Mást is megpróbált kirabolni?

fDeez

komment komment Címkék: budapest bkv villamos ellenőr utas panasz észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása