BKV-Figyelő

Idős nőt ütött a sofőr

BKV figyelő.hu

2009.01.07
12:15

Mozgássérült idős asszonyt ütött le a BKV egyik buszsofőrje a fővárosi Naphegy téren, a 78-as busz végállomásánál. A kutyáját próbálta védelmezni a mankókkal közlekedő nő, ekkor ütötte meg őt a buszvezető úgy, hogy elesett, és elvesztette az eszméletét.

Mankókkal, néha a falnak is támaszkodva közlekedik lakásában is Simó W. Gézáné, annál fürgébb viszont Csutka, a másfél éves, játékos pumi. "Amióta az a tagbaszakadt ember megrugdosta, minden magas férfit megugat az utcán" – mondja az idős asszony, miközben kis játékot dob a kutyának, amelyik még a levegőben elkapja, és visszahozza. Nekünk. Az állatot ismerik a Naphegy téren, s mint Simóné mondja, Csutka maga szokott botot keresni, és a hozzá legközelebb lévőkhöz viszi oda, akik el is dobják neki. Nem bánja, mert ő nehezen tud csak lehajolni. "December 27-én reggel vittem sétálni a kutyát a Naphegy térre. Csutka nagyon szeret játszani, ha már a nyájat nem terelgetheti, legalább a botok után szaladgálhat. Egy idő után arra lettem figyelmes, hogy a kutya keservesen és hangosan nyüszít. Ahogy odanéztem, azt láttam, hogy egy férfi rugdossa Csutkát. Többször megkértem, hogy ne csinálja, de nem hallgatott rám. Ezután elé léptem, de ekkor sem hagyta abba, nekem pedig azt kiabálta, hogy büdös k…!"

Ahogy a rokkant asszony próbálta védeni a kutyáját, a férfi úgy tarkón vágta, hogy a földre zuhant, rövid időre még az eszméletét is elveszítette. Később arra ébredt, hogy a kutya nyalja az arcát. "Szerencse, hogy a jobb oldalamra estem, mivel abból már kivették a csípőprotézist. Ha a másik felemre zuhanok, és megsérül a protézisem, akár tolószékbe is kerülhettem volna. Miután magamhoz tértem, azt láttam, hogy egy ismerősöm veszekszik a férfival, aki ezután a BKV-sofőrök melegedőjébe ment be. Hetvenhárom éves vagyok, mankóval járok, és nekem ez jut, hogy egy majd kétméteres, mázsás ember leüt? Gondoljon bele, hogy ez az ember százakért, ezrekért felel naponta mint buszvezető! Hát rá lehet bízni felelősségteljes munkát egy ilyen agresszív emberre? Az eset óta, mielőtt felszállok a buszra, megnézem, ki vezeti" – mondja zaklatottan Simóné.

Az asszony látleletet vetetett magáról, a diagnózis a koponyaboltozat törését állapította meg. A sértett először nem akart feljelentést tenni, felháborodott fia késztetésére azonban tegnapelőtt elment a rendőrségre, és feljelentette a sofőrt. A napokban az asszonynak sikerült megtudnia támadója nevét is: Sz. Lászlót saját kollégái azonosították be személyleírás alapján. Simóné elmondása után ők is támogatták, hogy feljelentést tegyen.

Az I. Kerületi Rendőrkapitányságon úgy tájékoztatták lapunkat, hogy az ügyben garázdaság miatt indítottak eljárást ismeretlen tettes ellen. Simó W. Gézáné fia december 29-én felhívta a BKV-t, és elmondta a történteket, de akkor még nem tudta, hogy ki lehetett az, aki leütötte az édesanyját. Az üggyel összefüggésben mi is megkerestük a közlekedési vállalatot, lapzártánkig azonban nem kaptunk tájékoztatást.

Hogy az agresszív sofőrnek mi lesz a sorsa, még nem tudni, annyi azonban bizonyos, hogy nem a volán mögött van a helye.

(Magyar Hírlap)

komment komment Címkék: budapest cikk bkv busz verekedés utas panasz észrevétel vezető

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása