BKV-Figyelő

Széthullik a BKV járműparkja

BKV figyelő.hu

2009.02.11
16:02

Olvasónk a minap döbbent rá, hogy a blogon megjelent utasészrevételeknek igenis van valóságalapjuk, nem kitalált történetek. Kétkedve olvasta a bejegyzéseinket a BKV darabokra hulló buszairól mindaddig, amíg maga is megtapasztalta, a jelenlegi állapotokat. Jó lenne végre karbantartásokra, új buszok beszerzésére költeni a pénzt:

Szia BKV figyelő!

Rendszeres olvasója vagyok a blognak, és sok olyan poszt látott napvilágot a blogon, ami egyszerűen hihetetlen. Nem tudtam elképzelni, hogy történhet olyan egy autóbuszon, (ami nap mint nap utasokat szállít) hogy kiesik az ablaka a székre. Vagy, hogy eshet meg olyan egy gerincvonalon (7-es járatcsalád), hogy kettétörik a csuklós busz, út közben. Hogy engedheti meg magának a BKV azt a luxust, hogy a havi 9000 Ft-os bérletár ellenében, ilyen gyalázatos szolgáltatást nyújtson?  Nemrég szereztem meg a jogosítványomat autóra, és ahogy lesz pénzem, nem érdekel, hogy mennyivel drágább egy autó fenntartása, mint egy havi bérlet, én biztos vagyok benne, hogy váltani fogok. Az autóban van fűtés, tiszták az ülések, senkitől nem kell félnem, nem kell órákat várnom, mert éppen nincsen busz, ami forgalomba adható. Ezt lehetne ragozni, mert rengeteg ilyen eset történik nap, mint nap.

Sajnos velem is egy ilyen történt a mai nap (2009.02.04.), amikor is igénybe vettem a BKV Zrt. szolgáltatását. A 9-es autóbuszon utaztam, a hátsó részen a csukló mögött és azt vettem észre (esős nap volt a mai), hogy legalább 4 helyről ömlött a víz szinte az utastérbe, egy-egy erősebb kanyarban. Ömlött a víz a csuklónál, a szellőztető ablakoknál a tetőn, oldalt az ablakoknál. Amikor leszálltam a rendszámát megjegyeztem (BPI-130), folytattam napi teendőimet, majd délután utaztam a 95A jelzésű autóbusszal. Itt szintén csepegett a víz néhány helyen, de ami igazán felháborító volt, hogy a lámpatest belsejében egy kisebb „tavat” pillantottam meg. A neon lámpa belseje szó szerint tele volt vízzel (legalább hangulatos volt a világítás). Ekkor felmerült bennem, hogy mi van akkor, ha esetleg keletkezik egy zárlat, és kigyullad esetleg a lámpa, vagy valakinek a nyakába ömlik a víz. És sajnos nap mint nap lehet mostanában tapasztalni ilyeneket.

A következő kérésem lenne a BKV-hoz:

- Az említett két autóbuszon felfedezett hibákat legyenek szívesek kijavítani.
- Az első busz rendszáma BPI-130, sorozatos beázások, szigetelések hiánya.
- A második rendszáma BPO-035, a középső ajtónál a lámpatest úszik a vízben.

Ezt a levelet elküldöm a BKV ügyfélszolgálatára is, és (mivel nap, mint nap ezekkel a buszokkal utazok) ellenőrizni fogom, hogy a hibákat kijavították-e.
 
Nem hiszem, hogy ezért kellene nekünk havi 9000 Ft-ot kifizetnünk!
 
Egy „aggódó” utas

komment komment Címkék: budapest bkv busz karbantartás ikarus utas panasz észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása