BKV-Figyelő

"Mekkora az a vértócsa, amit nem bírnak átugrani?"

BKV figyelő.hu

2009.04.14
14:50

Tegnap délután a Ferenc körúti metrómegálló mozgólépcsőjén elcsúszott egy férfi, akinek a kezét a lépcső alján lévő „fésű” felvágta. Az utasok segítőkészek voltak, mentőt is hívtak. Olvasónk jóval az eset után járt arra, amikor észrevette, hogy az utasok a vértócsát ugrálják át, mert a másik mozgólépcsőt még mindig nem indították be, pedig ezt több utas is kérte. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV-figyelő!

Húsvét hétfő este 17.30-kor a Ferenc körúti metrómegállóban történt egy "kisebb" baleset. A lefelé menő mozgólépcső aljában elcsúszott egy férfi, és elvágta a támaszkodó kezét a lépcső végi fésűben. Nem vágott át ütőeret, de mélyen a tenyerébe vágott és igencsak vérzett. Öten-hatan lehettünk körülötte, egy fiatalember azonnal hívott orvost.  Mivel egy vonathoz siettem, nem maradtam tovább. Egy fél órával később jöttem visszafelé és döbbenetes volt, amit láttam!

Mintha semmi nem történt volna, ugyanaz a lépcső ment lefelé, az emberek pedig a vértócsákon át ugráltak leérve. Mindenki bámult a lába elé, mert azért leérve senki nem számított erre. Felérve bementem a forgalmi irodához, hogy "Csókolom, itt voltam, amikor  az úr elesett, nem lehetne esetleg feltörölni  a tócsákat?..." A válasz: Majd este jönnek a takarítók, ők feltörlik.

Bravó! Ez Magyarország! Az ellenőrökhöz mentem, megkérdeztem, nem lehetne-e esetleg egy másik lépcsőt elindítani lefelé, mert nem túl vidám a tócsákat kerülgetni, úgy azért nem lépne bele mindenki. Válasz: Nem én vagyok az első, aki szólt, de ők nem tehetnek semmit, kérjem a főnököt. 

Visszamentem. Kérdezte, hogy egy másik lépcsővel nem lenne-e egyszerűbb az egész dolgot áthidalni... Válasz: "Na, majd én megnézem, mekkora az a tócsa, amit nem bírnak átugrani!" -Ez a forgalmi irányító néni volt! Miért is kapják a fizetésüket? Vagy mi a dolguk? Nézni a monitorokat, -amin még az ajtóból is láttam a tócsákat- és körmöt reszelni? Erre fizetem ki havonta a fizetésem egytizedét?!

komment komment Címkék: budapest bkv metró baleset utas lépcső panasz észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása