A BKV buszok rossz műszaki állapotáról már száznál is több bejegyzés született. A BKV a műszaki meghibásodásokat mindig azzal magyarázza, hogy az Ikarusok már öregek, pedig egyértelmű, hogy az ilyen meghibásodások nagyobb része megelőzhető lenne a karbantartásokkal. Olvasónk néhány napja a képen látható, lyukas padlójú busszal utazott a 175-ös vonalán.
Üdv!
Nemrég a 131-es jelzésű buszon utaztam hazafele -azok általában a régi nem csuklós Ikarusok- én általában leghátul állok és ott észrevettem egy igen durva lyukat a padlón, éreztem a lábammal, hogy ez nem valami egyszerű horpadás vagy hasonló hanem ez konkrétan egy lyuk. Gondoltam is magamba ha ezt most felvágnám látnám alul az alattam rohanó aszfaltot. Nem kellet felvágjam, hogy bebizonyosodjon: igazam volt.
Néhány napra rá ugyanis a 175-n egy már kellemesen széles lyuk volt hátul (nem tudom, hogy ez a két busz ua. volt-e) a lyuk olyannyira nagy volt, hogy mikor hátul fölszálltam a buszra a palotai végállomáson már szemet szúrt, hiszen kis híján elvakított, de ez a képeken úgyis látszik. Ha még kicsit tovább nyílik az a kicsit több mint egy lábfejnyi lyuk konkrétan kizuhanás veszélyes. Aki nem szeretne egy lyukas buszon utazni a BPO - 651 rendszámúra ne szálljon fel v. ha mégis kerülje el a hátulját a busznak. Csináltam videót is a buszról menetközbe nehogy valaki azt higgye, hogy a képeket valamelyik már rég leszerelt buszról csináltam valamelyik garázsba.