BKV-Figyelő

A BKV-nál nem ismerik a méltányosságot

BKV figyelő.hu

2009.05.19
10:20

Olvasónk rettentő nagyot hibázott. Otthon felejtette a bérletét, majd a sok nála lévő jegy közül véletlenül egy olyat lyukasztott ki, amit már kezelt. Legalábbis az ellenőr szerint, mert az utas nem látta, hogy a jegy használt. A metrón természetesen megbüntették. Az utas be is ment az Akácfa utcába, hogy elmesélje a történetét és rendezze a tartozását. Az ügyfélszolgálatos úr nem volt megértő, lekezelően bánt az utassal. Részletek a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Múlthéten sajnálatos módon megbüntettek a metrónál, egy szerencsétlen figyelmetlenség miatt (ami úgy érzem nem feltétlen csak az én hibám).

Egyik nap munkába menet vettem észre, hogy otthon felejtettem bérletemet, de gondoltam semmi baj, múltkori (biciklis-héves) kirándulásból maradt egy jegyem. Beérve metróhoz kilyukasztom a jegyem, mutatom fent lévő ellenőröknek, eddig minden rendben. Kijáratnál szintén ellenőrzés, odaadom, mire ellenőr szól, hogy ez nem jó, használt. Elkerekedik a szemem, aztán rájövök, hogy múltkori kirándulásunk után (én felelőtlen állampolgár) elfelejtettem kidobni a használt jegyeket, amelyeken a lyukasztás gyakorlatilag csak nagyító mellett látszik, de semmiképpen sem rohanás közben az aluljáró félhomályában. Mondom ellenőrnek, hogy mi történt és hogy van nálam vadi új jegy (mutatom neki), de nem érdekli. És különben is, ha nem adom oda az irataimat rendőrt hív. Szóval megbüntettek.

Másnap bemegyek Akácfa utcába bérlettel, rosszul lyukasztott jeggyel, naivan gondolom, elmondom mi történt, hátha csoda történik. Teljesen udvariasan elmondom az ott ülő "úrnak" az esetem, mire olyan stílusban kapok választ, amitől a hajam égnek áll (mintha a s*ggéből rántott volna elő). Ezek után sajnos leálltam vele vitatkozni, minek után a következőket tudtam meg tőle: az, hogy ha a lyukasztó nem lyukaszt rendesen, nem a BKV felelőssége (akkor kié?), valamint, hogy a metró lejáratnál álló kollégáknak nem az a dolguk, hogy ellenőrizzék a jegyeket. (?) (ugyanis, ha megnézték volna rendesen, megkímélnek ettől a kellemetlenségtől) Ezek után szeretném megtudni, hogy miért fizetik őket (megállónként 4-5 embert), ha gyakorlatilag egy szalvétát is felmutathatnék nekik jegy helyett, mivel az akácfában ülő "úr" szerint nem feladatuk az ellenőrzés?

A büntetést szó nélkül befizettem, de talán jobb szájízzel távoztam volna (már ha büntetés után lehet), ha nem ilyen stílusban kapok választ. Ez volt a legfelháborítóbb az egész esetben!
Szóval hajrá BKV, csak így tovább! Én többet bérletet biztos nem veszek és ha lehet nagy ívben kerülöm a BKV járatait a jövőben, megoldom másképp a közlekedést. Igazán értenek az image építéshez!

Üdv: Egy volt BKV utas

komment komment Címkék: budapest bkv ügyfélszolgálat büntetés ellenőr utas panasz bérlet jegy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása