BKV-Figyelő

A fülkéjéből nézte a földön fekvő utast

BKV figyelő.hu

2009.05.27
09:40

Futott a busz után, elesett, majd 10 percig a földön feküdt egy utas a Sibrik Miklós úti buszmegállóban néhány napja. A futó utasnak megzúzódtak a bordái és a vállkulcscsontja is eltörött. Az esetet egy buszvezető a fülkében ülve nézte végig, erre panaszkodik az utas. Én csak azt kérdem: Vajon megérte futni a 10 perc múlva induló buszhoz?

Tisztelt BKV ZRT!

A következő történet a napokban, azaz május 20-án 21.30- körül történt (+ - 5 perc) melyet szinte felháborítónak tartok, sőt családom ismerőseim is!

 A délutános műszak befejeztével igyekeztem elérni a Sibrik M. uti  megállóba érkező 85-ös buszt, mellyel a Köki- buszmegállóig szoktam utazni. A leszállást követően észrevettem, hogy a végállomásáról érkező 136-os busz mely a Havanna felé közlekedik épp kikanyarodik a sarkon. Sietősre vettem az iramot, hogy elérjem a 136-os buszt, (elkezdtem futni) de sajnos elestem, (ami ugyan bárkivel előfordulhat) és irtózatosan megütöttem magam, nem voltam képes felállni.

A megálló üres kihalt volt, lévén este,  a buszmegállóba érkező busz vezetője  látta az esetet ahogy futok, azt is hogy elestem, és nem volt erőm felkászálódni de mint ahogy az emberileg elvárható lett volna végignézte nyitott ajtóval kb. 10 percig hogy ott fekszem ahelyet hogy segített volna! A szomszédos útról érkező fiatalember jött a segítségemre, aki mindent elkövetett hogy segítsen rajtam miközben a buszvezető ki jól végezte a dolgát segítségnyújtás nélkül kihajtott a megállóból!

Nagysokára a fiatalember felemelt az útról és a padhoz segített. Mint utóbb kiderült súlyosan megsérültem, vállkulcscsonttörést, horzsolásokat, valamint borda zúzodásokat szenvedtem ami orvosi szempontból legalább 2 hónap munkakiesést jelent, nem beszélve a később értesültekről lehet hogy műteni kell a vállamat mert a csont elmozdult a helyéről.

Sajnos nem tudom a busz rendszámát, nem volt időm arra hogy épp felírjam de ki kellene oktatni a buszvezetőket is az esetleges és hasonló balesetek segítségnyújtási kötelezettségükről!

Az pedig, hogy nem lehet összehangolni a járatok menetidejét ami talán 2-3-4 percen múlik, és nem stresszelné a munkából hazafelé tartó dolgozó embereket jó lenne ha elgondolkodna ezen a ZRT Vezetősége.

Ami pedig  érthetetlen számomra, és mások számára is ha a Sibrik felöl érkező  85-ös busz beérkezik a Kökire, miért nem tudja a 136-os busz minden esetben megvárni amíg az emberek átérnek a megállóba. Némelyik vezető még kajánul vigyorog is hogy otthagyta az utast az ember pedig mérgelődik. 

Hát ezen kellene elgondolkodni, remélhetőleg hamarosan megoldódik ez a rejtély is!  Kérem felülvizsgálni a buszvezető szerintem minősíthetetlen magatartását mert én igen rosszul éreztem ott magam, neki pedig csak az ülésből kellett volna felállnia.

Én azért rohantam hogy őt elérjem.

Üdvözlettel: Kováts Árpádné

komment komment Címkék: budapest bkv busz baleset utas panasz észrevétel vezető sgetségnyújtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása