BKV-Figyelő

Összejátszottak az utasok, csőbe húzták az ellenőrt

BKV figyelő.hu

2009.05.29
10:00

Egyik szemem sír, a másik meg nevet. Olvasónk arról írt levelet, hogy a 4-es villamoson utasok hogyan játszottak össze, hogyan cselezték ki az ellenőröket. Az egyik utasnak nem volt jegye, ezért a helyszínen akart büntetést fizetni. Csak nagy címlete volt, ezért az ellenőr elment felváltatni, de mire visszaért, már volt érvénes jegye az utasnak, mert az egyik utastársa ingyen adott neki. Részletek a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Május 26-án utaztam a 4-es villamoson a Moszkva tér fele délután 3 körül. Előző nap olvastam az Indexen reggel, hogy megint lesznek biztonsági őrök a végállomásokon, hogy még több jegy fogyjon (kevés idő múlva levették a hírt nem tudom milyen okból). Gondoltam akkor több ellenőr is lesz így kifejezetten ügyeltem arra, hogy vegyek jegyet nem akartam elbliccelni három megállót (Margit-híd - Moszkva).

Helyet is foglaltam a klimatizált sárga hernyóban és arra lettem figyelmes, hogy pár ember elkezd szabályosan futni a villamos hátuljába. Akkor már tudtam, hogy nem szórakozásból teszik ezt. Jött is az ellenőr egy öreg bácsihoz lépett oda akinek szabályosan könnybe lábadt a szeme és elkezdett remegni vagy 3 percbe telt neki előbányászni valamit amivel továbbküldte az ellenőrt, A mellette ülő hölgy már készítette elő a pénzt, hogy büntesse meg helyszínivel. Igen ám de a hölgynek csak nagy bankója volt(10.000). Az ellenőr kiakadt nem tudott mit csinálni elment felváltani a kollégájához. Eddig ez a párbeszéd hangzott el a bácsi és a hölgy között:

-Nem hallotta, ahogy mondtam hogy szálljon le ha nincs jegye?Jaj aranyom...

-Áh nem hallottam...elméláztam

Erre felpattan egy másik nő majd elővett a pénztárcájából egy jegyet odaadta a nőnek és azt mondta "ez még érvényes, lyukasszon" a hölgy akit meg akartak büntetni adott valamennyi aprót a nőnek bár a nő mondta, hogy neki nem kell pénz. Ezt a csereüzletet látta a másik ellenőr is aki éppen akkor ért oda és csak ennyit jegyzett meg: "ajándékért nem szoktak pénzt kérni".

Majd a nő akit meg akartak büntetni elment lyukasztott és mire a másik ellenőr visszaért a felváltott pénzzel addigra lett érvényes jegye és mosolyogva mondta:"szereztem jegyet!". Az ellenőr meg hebegett-habogott majd leszállt. Én jót derültem rajta de attól függetlenül nem feltétlenül kellett volna így lennie. Most akkor kit büntetnek? Mindig kell az embernél egy tízezresnek lennie és egy jegynek és megváltotta az örök bérletet a felszíni tömegközlekedésre? Komédiának tűnt az egész dolog, mintha egy macska-egér játék lenne ez az egész:D

Várom véleményed az esetről!

Üdv: Cimbora

komment komment Címkék: budapest bkv büntetés villamos ellenőr utas panasz bérlet jegy bliccelés észrevétel biztonsági őr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása