BKV-Figyelő

A fizető utason vezette le a feszültségét az ellenőr

BKV figyelő.hu

2009.06.17
07:10

Olvasónk a minap a 4-es villamoson utazott, ahol ellenőrrel találkozott. Frissen vásárolt bérletére nem volt ráírva az igazolványának a száma, ezért az ellenőr ordítozni kezdett vele. Az utas kikérte magának a stílust és a hangnemet, főleg azért, mert az ellenőr pont előtte sétált el egy nagydarab és egy ablakon kibámuló férfi mellett, akiknek se jegyük, se bérletük nem volt, egyikük még be is szólt neki. Velük valamiért nem mert kiabálni.

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap (06. 12) reggel munkába menet a Nyugatinál vettem egy bérletet, mert lejárt az előző. Megvettem, betettem a régi helyére, majd felszálltam a 4-es villamosra a Moszkva felé, ezzel szoktam munkába menni a Széna térre. A Jászai Mari téren feltűnt egy ellenőr, karszalaggal, kitűzővel, ahogy kell.

Az utolsó előtti ajtó közelében állt egy nagyobb darab kopasz fickó. Először hozzá lépett az ellenőr. Egy „Húzzál tovább” felszólalással adta a tudatára, hogy nincs semmije, őt ne piszkálja senki. Az ellenőr nem akart bajt, tovább közelített felém. A szembe lévő üléseknél egy fiatal srác ült (bőrszínre nem térnék most ki), aki úgy tett, mint ha nem is lenne ott az ellenőr, csak bámult ki az ablakon. BKV-s barátunk megunta a „falnak magyarázást” ezt tovább jött.

Mutattam neki az előkészített bérletem, amit kivett a kezemből (nem kérte, csak kivette), majd rám ordított, hogy nincs rajta az igazolványom száma, vagy most ráírom azonnal, vagy 6000 forintot fizethetek. (Már a csekket is készítette). Elővettem egy tollat, nem volt kedvem feleslegesen vitatkozni, de miközben írtam fel a számom, megérdeklődtem, hogy a nagy kopasz, és a kifelé bámuló barátunkkal miért nem kiabált úgy, mint velem? Nekik nem volt semmijük, elsétált mellettük, én fizettem, velem meg kiabál. Erre azt válaszolta, hogy ne pofázzak bele a mun
kájába, majd ő tudja.

Megértem én, hogy rossz ez a munka, és nem jó érzés, ha semmibe veszik az embert. De nem a fizető utasokon kellene bosszút állni. Megjegyzem, 26 éve BKV-zok, és eddig nem sok problémám volt a céggel. Most kezdem belátni, miért is indult ez a blog…

Üdvözlettel: K. Róbert

komment komment Címkék: budapest bkv büntetés villamos ellenőr utas panasz észrevétel kiabálás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása