BKV-Figyelő

Miért ne adj egy majom kezébe UV lámpát?

BKV figyelő.hu

2009.07.14
06:40

Azért, mert mindent megnéz vele, és bármire gondolkodás nélkül rámondja, hogy hamis. Olvasónk a Ferenciek terén találkozott egy UV lámpás emlőssel, aki kikapta kezéből a bérletet, és azzal vádolta, hogy azt hamisította. Kolléganője még helyeselt is, már a büntetést is írták, amikor kiderült, hogy tévedtek, és bocsánatkérés nélkül elkotródtak. Ennyire nem értenek a bérlethez és az UV lámpákhoz, vagy csak megpróbálták lehúzni az utast? Örök rejtély marad. Íme egy történet Budapestről:

Tisztelt BKV-figyelő! Tisztelt BKV!

Szeretném megosztani mi történt velem egyik nap fáradtan, munkából hazamenet. Közel két éve vagyok Pesten és rendszeresen utazom a BKV járművein. Minden nap használom a hármas metrót, ami tele van ellenőrökkel. Minden reggel felmutatom a bérletem, köszönök, általában még vissza is köszönnek. Eddig ezzel nincs is semmi probléma. 

Párszor előfordult már, hogy hazafele, ellenőrizték a kijáratnál is a bérletemet, "kedves" ellenőr kivette a kezemből, nézegette, majd visszaadta. Azonban, ami tegnap történt attól még ma is teljesen ideges vagyok.

2009.07.07.én 17:00-kor értem a Ferenciek tere megállóhoz metróval. Bemondták, hogy kifele mutassuk be a bérletet. Elő is készítettem. Mikor felértem a "kedves" ellenőrhölgy kivette a kezemből, majd elkezdte nézegetni. Mint egy megvadult állat szedte a ki a tokból a bérletet. Elkezdet szórakozni az UV lámpájával, majd a bérlet hátulját nézte, Közben motyogott valamit,de nem értettem. Kérdeztem mi a probléma?  Azt mondja ez a bérlet hamis. És mondogatta ,hogy a hátulján le van kaparva valami. Meg a UV-s csík sem jó. Mondom, ne haragudjon nekem a cégem veszi meg a bérletet minden hónapban és nem kutyaólban. Erre egyből: „akkor a helyszínen fizeti a bírságot, vagy csekken?” Ne haragudjon, de én nem fizetek semmit, mert eredeti a bérletem, mondtam. Odahívta a kolleganőjét, neki is mutatta, ő is helyeselt, hogy ez tényleg hamis. Ekkor már nagyon felment a pumpa.

Már vette elő a kis füzetét és kérte az adataim. Én nem vagyok hajlandó fizetni, küldje a cég nevére a számlát, mondtam. „Azt nem lehet, neki az adataim kellenek, és ugye tudom, hogy amíg tartozom addig nem utazhatom.” Ekkor észrevette, hogy ott van az új jövő havi bérlet a tokomban és elkezdte azt is UV-zni. Azt mondta az jó. Ekkor nem tudom miért, de odaadta egy kollegájának a bérletet, hogy megnézik a pénztárban nagy UV lámpa alatt. Vártam-vártam. Jött vissza a kollega. Ez a bérlet teljesen eredeti. Ekkor az ellenőr visszanyomta a kezembe és sietett vissza a helyére. Semmi elnézést, vagy akármi.

Két dologra tudok következtetni a dologból: 

1. Az ellenőr annyira majom szinten van ,hogy nem tud megkülönbözetni egy eredeti bérletet, egy hamistól, ezek eszerint a kollegája sem.

2. Így próbálnak meg pénzt kisajtolni a becsületesen utazó emberektől. Ezt tartóm valószínűbbnek. Hiszen már az elején is megnézhették volna a pénztárban.

Tehát nagyon vigyázzatok. Mert ezek az állatok, mindent megpróbálnak.

Az ellenőr száma: 345, egy 40-50 közötti hölgy volt.

Levelemet továbbítom a BKV-nak is.

Üdvözlettel: Soundman

komment komment Címkék: budapest bkv metró büntetés ellenőr utas panasz bérlet észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása