BKV-Figyelő

„Nem tetszik valami? Akkor szájjá' le, és menj a következővel”

BKV figyelő.hu

2009.09.01
11:20

Olvasónk a múltheti dohányzós levél hozzászólásain felbuzdulva elhatározta, hogy nem az ügyfélszolgálaton keresztül intézi hasonló ügyeit, megpróbálja személyesen, de azt kapta amire számított. Kulturált kérésre tegező, flegma választ kapott. A többi alant:

Tisztelt BKV-figyelő!

Pár napja volt az oldalon egy panaszos levél, amire majdnem 500 anyázó hozzászólás jött. Ez a levél egy dohányzó buszvezetőről szólt, és egy utasról, aki megelégelte, hogy mindig a képébe hazudnak, ezért a buszvezető feletteséhez fordult. Sok hozzászólás szólt arról, hogyan kezeljünk egy ilyen esetet a panaszok írogatása helyett. Megpróbáltam, és nem lepődtem meg:

Hétfőn a 7E buszon utaztam a Bosnyák tér és a Ferenciek tere között. A második ajtó közelében álltam, elhagytuk már az első megállót amikor megcsapta az orrom a cigaretta füst, ami nemdohányzóként zavar. Hátrébb mentem, de ott is éreztem, ezért odamentem a sofőrhöz, aki nyitott ajtónál szívta a cigijét. (Szerintem) teljesen udvariasan ennyit mondtam:

„Uram, megkérhetném, hogy oltsa el a cigarettát? Tudtommal utasnak és vezetőnek és tilos dohányozni, sokakat zavar a füst”

Erre a következő választ kaptam:

„Nem tetszik valami? Akkor szájjá' le, és menj a következővel”

A stíluson nem lepődtem meg, erre számítottam. Nem véletlenül írogatnak az utasok panaszokat a BKV-nak, az ilyen eseteket helyben szinte lehetetlen kezelni. Amin meglepődtem az a tartalom.

Én is ügyfelekkel dolgozom, egy versenyhelyzetben lévő cégnél, de ha én azt mondanám egy fizető ügyfélnek, hogy lehet menni máshova, vagy menjen a konkurenciához, szerintem hamarabb az utcán lennék, mint ahogy az ügyfél az ajtóhoz elér. Jelen gazdasági helyzetben minden ügyfél számít, mindegyikkel kiemelten kell foglalkozni, bármi legyen a problémája mosolyogva kell megoldani. De nem a BKV-nál.

Köszönöm a figyelmet!

komment komment Címkék: budapest bkv busz dohányzás ügyfélszolgálat utas panasz beszólás észrevétel vezető

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása