BKV-Figyelő

Szanaszét volt szakadva a troli csuklója

BKV figyelő.hu

2009.09.05
12:50

Olvasónk a minap a 264-es számú trolibuszon utazott a 80A vonalon. A buszra felszállva vette észre, hogy a csuklónál lévő gumiharmónika teljesen szét van szakadva, de nem csak a „megszokott” helyeken, hanem lent is, 1,5 méter hosszan. Képek a levél alatt.

Tisztelt BKV!

2009. augusztus 31-én a Keleti pályaudvartól az Aréna Plázáig úgy döntöttem igénybe veszem a 80A trolit. Általában inkább sétálok, mert a járművön rendszeresen tartózkodik egy-két hajléktalan, koszos is, nem szívesen utazom rajta. Most gondoltam havi 9400-ért egyszer kibírom, na.

Ahogy felszálltam a buszra, nem volt nehéz észrevenni, hogy a csuklóknál elhelyezett gumi szanaszét van szakadva.

Nem csak fent, a sarkokban, ahol az már "megszokott", hanem a busz bal oldalán az illesztésnél egy jó másfél méteres lyuk tátongott. Telefonommal megörökített fotók mellékelve. Igaz, hogy ott van a csuklórészben a rúd, ami megvédi az utast a be-, - illetve jelen esetben - kiesés ellen, de mondjuk egy gyerek már nagyobb eséllyel eshet ki rajta egy nagyobb kanyarban.

Értem én, hogy meleg van és nem árt a levegőt járatni a buszokon, na de ezt egy kicsit túlzásnak tartom. Vagy ez lenne a troli summer edition?

A busz pontosan 11:43-kor indult el a Keletiből. A fotókon mellékeltem a troli számát is.

Szeretném kérni, hogy válaszoljanak a történtek során felmerült pár kérdésemre.

- Eső esetén az utas megázhat-e a buszon? Hogy mehet ki a garázsból egy lyukas és balesetveszélyes jármű? Ezt ki ellenőrzi? Önök mindent megtehetnek következmények nélkül? Emiatt akár be is perelhetném a BKV-t, testi épségem veszélyeztetéséért, elgondolkozom, hogy megtegyem-e, valószínűleg nyernék.

- Mikor jutunk el oda, hogy nem röhögnek ilyen és hasonló módon a pofánkba, hogy havi 9400 Ft-ért "Önnek (csak) ennyi jár"?

Az emailt egyidejűleg elküldtem a BKV-figyelő blognak is.

Egyre kevesebb tisztelettel,

T. Péter - egy újabb fizető balek utasuk

komment komment Címkék: budapest hiba kép bkv utazás busz karbantartás utas panasz észrevétel troli

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása