Olvasónk a minap a 264-es számú trolibuszon utazott a 80A vonalon. A buszra felszállva vette észre, hogy a csuklónál lévő gumiharmónika teljesen szét van szakadva, de nem csak a „megszokott” helyeken, hanem lent is, 1,5 méter hosszan. Képek a levél alatt.
Tisztelt BKV!
2009. augusztus 31-én a Keleti pályaudvartól az Aréna Plázáig úgy döntöttem igénybe veszem a 80A trolit. Általában inkább sétálok, mert a járművön rendszeresen tartózkodik egy-két hajléktalan, koszos is, nem szívesen utazom rajta. Most gondoltam havi 9400-ért egyszer kibírom, na.
Ahogy felszálltam a buszra, nem volt nehéz észrevenni, hogy a csuklóknál elhelyezett gumi szanaszét van szakadva.
Nem csak fent, a sarkokban, ahol az már "megszokott", hanem a busz bal oldalán az illesztésnél egy jó másfél méteres lyuk tátongott. Telefonommal megörökített fotók mellékelve. Igaz, hogy ott van a csuklórészben a rúd, ami megvédi az utast a be-, - illetve jelen esetben - kiesés ellen, de mondjuk egy gyerek már nagyobb eséllyel eshet ki rajta egy nagyobb kanyarban.
Értem én, hogy meleg van és nem árt a levegőt járatni a buszokon, na de ezt egy kicsit túlzásnak tartom. Vagy ez lenne a troli summer edition?
A busz pontosan 11:43-kor indult el a Keletiből. A fotókon mellékeltem a troli számát is.
Szeretném kérni, hogy válaszoljanak a történtek során felmerült pár kérdésemre.
- Eső esetén az utas megázhat-e a buszon? Hogy mehet ki a garázsból egy lyukas és balesetveszélyes jármű? Ezt ki ellenőrzi? Önök mindent megtehetnek következmények nélkül? Emiatt akár be is perelhetném a BKV-t, testi épségem veszélyeztetéséért, elgondolkozom, hogy megtegyem-e, valószínűleg nyernék.
- Mikor jutunk el oda, hogy nem röhögnek ilyen és hasonló módon a pofánkba, hogy havi 9400 Ft-ért "Önnek (csak) ennyi jár"?
Az emailt egyidejűleg elküldtem a BKV-figyelő blognak is.
Egyre kevesebb tisztelettel,
T. Péter - egy újabb fizető balek utasuk