BKV-Figyelő

Duplán fizettetnék be az utassal a büntetést

BKV figyelő.hu

2009.12.15
09:10

Olvasónk csak akkor bliccel, amikor nincs lehetősége jegyvásárlásra. Ha a megállóban van automata, vagy a zsebében talál egyet, akkor lyukaszt. Ha ellenőrrel találkozik, akkor is megpróbál jegyet venni, ha nem sikerült, jön a büntetés. Ezzel a felfogással nem muszáj egyetérteni, bár valahol igaza van.

Büntetéseiből szép kis adósság gyűlt össze, de a nagy részét már befizette. Egyik nap betegen, szöszmöszmackóban vette át a BKV egyik ügyvédének levelét, melyből megtudta, még mennyivel tartozik. Az érdekesség az, hogy olyan büntetést is behajtanának rajta, amiket már rég befizetett egy másik ügyvédi irodánál.

Tisztelt BKV-figyelő!
 
Tegnap délután furcsa látogatóm volt. A vasárnap délutánt, szipogva, influenzától lázasan a "karantén" kanapén töltöttem, amikor is a kaputelefon csörgése riasztott (na mit felejtett itthon az asszony?). Gyanútlanul felvettem és egy sejtelmes férfihang a nevemen szólított, majd közölte, hogy lezárt borítékot hozott, erre, névre. Sok minden megfordul ilyenkor az ember fejében, amíg a "futár" megérkezik (lifttel, az elsőre…)-" családi tragédia, rendőrség?
 
Amikor a küldönc megjelent, akkor már tudtam, hogy valami gáz van. Jól ötözött, alacsony, köpcös, kopaszodó okostojás megkérdezte a nevemet, majd igazolványt kért és átadott egy levelet és aláíratott velem egy átvételi elismervényt. Na! Nézzük mi vár ránk, gondoltam, miközben a levelet nyitogattam. Régi ismerősöm a BKV egy ügyvédi irodán keresztül kézbesített egy fizetési felszólítást, amelyben követelnek egy szép kis summát.
 
Teljes döbbenet az arcomon, persze nem vagyok szent, de ez gyomron ütött. 8 napos befizetési határidő, se fellebbezés, se semmi. Na öcsém beállt a para rendesen, ezt nem lehet kimagyarázni, átvetted-benyaltad rendesen.
 
Látom, nem akar menni a csávó, úgyhogy rákérdeztem, miért bazsalyog azzal a hólyag fejével? Gondolom örült, hogy valaki beszélget vele, helyesbítette, hogy ő bizony nem futár, hanem valami valami ...átor és ne aggódjak, minden rendben van mindenről, lehet tárgyalni. Na itt azért kezdtem berágni az egész helyzetre, és próbáltam olyan finoman oltani a delikvenst, amilyenre csak képes voltam. Szóba került a karácsony, az ajándékokra szánt pénz, a kézbesítés módszere.
 
Örülök, hogy a feleségem és a fiam nem volt részese a beszélgetésnek, mert rendkívül megalázó volt ott állni szöszmöszmackóban, borostásan, antibiotikumoktól kiütve. Az már csak hab a tortán, (mint említettem, nem vagyok szent) hogy a büntetési tételek olyan időszakot is magába foglalnak, amelyet már a másik ügyvédi irodánál rendeztem.

Pl.:Egy hónapon belül, szinte minden napra egy. Ez egy nagy büdös kamu, ezt már azért én sem fogom annyiban hagyni!
 
Lehet, hogy átvették a rendesen befizető ügyfelek adatait a régi ügyvédi irodától, és most így karácsonyra még megsarcolják őket. Aki elítélne amiatt, hogy notórius bliccelő vagyok, annak annyit, hogy tök béna vagyok a bliccelésben, szinte vonzom őket, de sajnos ők nem adnak el nekem jegyet, hanem rögtön büntetnek. Csak akkor nincs jegyem, amikor üres a zsebem (ami mostanában sajnos elég gyakran előfordul), vagy nincs hol venni, de amikor csak tehetem jeggyel, utazom.
 
Nos aki nem akar magának némi sresszt, a karácsony előtti mellé, az jobb, ha vigyáz kinek, nyit ajtót, mert lehet, hogy a fa alá, csak egy befizetési bizonylat kerül, vigasztaljon a tudat, hogy ez a szeretet ünnepe, önzetlenül kell szeretni mindenkit és legalább az idén mi is hozzájárultunk a költségvetési hiány lefaragásához.
 
Szeretünk BKV!
 
Lelkes Amatőr

 

komment komment Címkék: budapest bkv ügyvéd büntetés ellenőr utas panasz bérlet jegy észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása