BKV-Figyelő

Az ügyfélszolgálat az egyetlen, ami még működik a BKV-nál?

BKV figyelő.hu

2009.12.16
12:30

Olvasónk pár napja a 8-as busz Zólyomi úti megállójában várakozott. Fél órát várt -az egyébként 8 percenként járó- buszra, majd felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, hogy megérdeklődje, merre jár a 8-as. Meglepetésére kapott tájékoztatást, majd megjelent két busz:

Kedves BKV-figyelő!
 
A cég körüli - egyébként felháborító - botránysorozat mellett hadd szolgáljak egy a BKV működésére összességében nem jellemző történettel. Pár napja 19 óra körül érkeztem a 8-as busz Zólyomi úti megállójába, ahol 19.30-ig semmi nem történt: egyetlen busz sem érkezett. Tárcsáztam a megállóban, a menetrenden feltüntetett telefonszámot, majd a diszpécser hölgynek ezt az egyszerű kérdést tettem fel: miért nem jár a 8-as? Először is elnézést kért, majd egy kis türelmet, utánanéz: visszahívást ígért.

Nem bíztam abban, hogy valaha is a BKV-tól visszahívást, és választ kapok erre a kérdésre, de egy perc múlva csörgött a telefon. A hölgy elmondta, hogy baleset történt, 18.44 óta nem közlekedik a 8-as. A jó hír, hogy már elindultak a buszok, viszont kerülniük kell. Türelmet kér és újra elnézést. Ekkor azután érdeklődtem, mikor indult el az első busz, mikorra várhatjuk ebbe a megállóba: rövid várakozás után közölte, hogy 19.22-kor kellett indulnia busznak, és az el is indult biztosan, tehát néhány perc múlva meg kell érkeznie. A kedves, udvarias diszpécser hölggyel folytatott beszélgetés befejezésekor megérkezett a 8-as busz, sőt rögtön kettőt is indítottak. Van, ami mégiscsak működik?!
 
Üdv: Szabó Tamás

komment komment Címkék: budapest bkv busz ügyfélszolgálat menetrend utas dicséret 8 as

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása