BKV-Figyelő

Nemiszervét mutogatta és nő utast molesztált, megverték

BKV figyelő.hu

2010.01.28
06:40

7-es buszon utazó szatírról és péniszét mutogató hajléktalanról már írtunk, de a helyzet sajnos változatlan. Olvasónk kedden egy koszos, hajléktalan kinézetű pasassal találkozott a 7E buszon, aki a busz végében előkapta a „cerkáját” és a lányokhoz dörgölte azt. Szerencsére akadt egy srác a buszon, aki Kelenföld Városközpontnál lerángatta emberünket a buszról, és jól megverte. Olvasónk beszámolója és jó tanácsai alant:

Tisztelt BKV-figyelő!

Rendszeresen utazom a 7-es és 173-as busz vonalán a Kelenföld Városközpont - Keleti pályaudvar szakaszon. Mint tudjuk, ezen a járatcsoporton a nap bármely szakában képes akkora tömeg összegyűlni, hogy moccanni sem lehet. Ez remek lehetőséget biztosít a beteg, perverz embereknek titkos vágyaik feltűnésmentes kielégítésére.

A gyors 7-es már két alkalommal is találkoztam egy 40 év körüli, jólszituált férfival, akinek kedvenc elfoglaltsága szó szerint rátapadni minden nőnemű lényre. Ha óriási a tömeg, hiába szólnak rá, "sajnos" nem tud arrébb menni, erővel nyomja a kiszemelt áldozatát, akiket próbál sarokba szorítani (pl. középen, a "forgóban" vagy leghátul), nehogy el tudjon menekülni. Ha egy nagyforgalmú csomópont után csökken a zsúfoltság, nem zavartatja magát, folytatja ott, ahol abbahagyta.

A másik, hasonló "élményem" tegnap (01.26.) történt szintén a 7E járaton. Este fél 8 körül utaztam a buszon, amelyre a Blahán -a késői időpont miatt- meglepően sokan szálltak fel. A leghátsó ajtónál ültem az utolsó kettes ülésen. A Kosztolányi térnél egyszer csak egy huszonéves lány penderül mellém és közli a mellette álló nővel, hogy "kitette a farkát!". Na erre azért felkaptam a fejemet, bár kellett egy kis idő, mire megértettem, hogy miről is van szó. Leghátul állt egy koszos, hajléktalan kinézetű idősebb pasi, aki se szó se beszéd -pesti szlenggel szólva- kicsapta amije, van és a lányhoz dörgölte. Ekkor menekült mellém a szerencsétlen áldozat és teljesen fel volt dúlva. Én leszálltam a Szent Imre kórháznál, miután meggyőződtem róla, hogy a szatír nem tervezi ugyan ezt tenni. Átszálltam a 114.-es buszra, ami ugyan csak megáll Kelenföld Városközpontban. Mikor odaértünk, láttam, hogy a 7-es még mindig a megállóban áll és a perverz pasit éppen veri egy fiatalabb srác a megállóban, majd eltántorgott a Kelenföldi pályaudvar felé (könnyen lehet,hogy be volt rúgva).

Nem tudom, hogy én mit tettem volna a lány helyében, ha egyszer csak egy igénytelen beteg állat előkapja mellettem a tömött buszon azt a bizonyosat. Mit lehet ilyenkor csinálni?! Az erőfölény nem kérdéses, két megálló között hosszú az út, mindenki megmerevedik a döbbenettől és a gyávaságtól (sokan voltak a buszon még akkor is, többek között fiatal, huszonéves srácok...). Sajnos sok hasonló történetet hallottam már és éltem át (egyik kedvencem a magában beszélő munkás, aki minden este hazafelé menet a nőnemű lényeket a koruktól függően öreg/kis/friss stb. p*csának és hasonlóknak nevez-fennhangon), ezért kénytelen voltam rászokni arra, hogy ha felszállok a buszra, jól körülnézek, úgy helyezkedek, hogy lehetőleg nők vegyenek körül és ne tudjanak sarokba szorítani. Lehet, hogy paranoiás vagyok, de szerintem ez akkor sem normális, és még védekezni sem lehet ellene...

Én azt javaslom nőtársaimnak, hogy jobban figyeljenek oda a járműveken, a kedves férfitársaink pedig ne hunyjanak szemet az ilyenek felett, mert bármikor megtörténhet ugyan ez az ő párjukkal, feleségükkel.

komment komment Címkék: budapest bkv busz verekedés utas panasz kelenföld zaklatás észrevétel 7e

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása