BKV-Figyelő

Leülné vagy ledolgozná a pótdíj összegét a rossz jegykezelő miatt megbüntetett utas

BKV figyelő.hu

2011.05.23
18:58

Olvasónkat, Mátét azért büntette meg egy BKV ellenőr a Blaha Lujza téren a metrókijáratnál, mert kétszer kezelt jeggyel utazott. Persze ezt csak az ellenőrök látták, ugyanis a jegyen lévő másik számsor annyira halvány volt, hogy az utas hiába forgatta és nézegette a jegyet, sehol sem találta. Olvasónk nem ért egyet a büntetéssel, úgyhogy elhatározta, hogy vagy leüli vagy közmunkát vállal, de a BKV tőle ezentúl egy fillért sem lát. Hasonlóan jártam én is néhány napja, az akkori bejegyzésemet ide kattintva olvashatjátok.

Kedves BKV-figyelő!

Azért írok, mert április 21-én összeakadt a bajszom a BKV-val. Történt, hogy miután kitaxiztattam a családot a Stadionokhoz és feltettem őket a buszra, a hazaúthoz a metrót vettem igénybe. Magam kerékpárral járok, télen is, de az ilyen extrém esetekre van egy közös 10-es gyűjtőnk a feleségemmel, azt cserélgetjük egymás közt. Nos, még otthon letéptem róla a két használt jegyet, a következő jónak tűnt. Lukasztok a Stadionoknál, mutatom az biztonsági őrnek, szinte rá sem néz.

Elutazom a Blaháig, majd jóhiszeműen a mozgólépcső tetején ismételten mutatom jegyemet a hölgynek, aki váratlanul félreállít. Azt mondja, kétszer van kezelve a jegyem. Nézem, és egyszerűen nem látom, hogy milyen korábbi pecsétről beszél. Mire ő állítja, hogy ott van. Odahívja férfikollégáit is, ők is állítják. Bárhogy erőltettem a szememet, én semmit sem láttam, egy mályvaszínű jegyen egy lila pecsétnek kellene lennie. Ott is van, persze az, amit aznap lukasztottam, világosan, jól láthatóan. De más egyebet, bárhogy erőltettem a szememet, nem láttam.

A hölgy elvette a jegyet, csekk, már kérdezem, hol tehetek panaszt, mert nem ismerem el a hibámat. Még azt is felajánlottam, hogy rendben, nem látom, hogy van rajta másik dátum, tépjen egy új jegyet, és viszlát. Nem tudom, hogy kapnak-e részesedést a büntetések után, mindenesetre elég szigorú volt a hölgy.

Ezek után be az Akácfába, panasztétel, kérem az ügy kivizsgálását és a büntetés eltörlését. Egy biztos, ha kötik az ebet a karóhoz, beállok a jó magyar szokások követőinek sorába és ügyvédhez fordulok, mert egyszerűen nem tartom igazságosnak, hogy egy közel 300 forintos jegyár mellett képtelenek tintát cserélni az automatákban és rendszeresen karban tartani azokat.

Ha idáig fajul az ügy, előre leszögezem, hogy a büntetést nem fizetem ki és inkább fegyházba vonulok, vagy közmunkát vállalok, de ezek után tőlem pénzt nem látnak.

Maradok tisztelettel: T. Máté

komment komment Címkék: budapest hiba bkv metró ellenőr utas panasz észrevétel pótdíj lyukasztó jegykezelő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása