BKV-Figyelő

Nem a tűző napon várakoztak, ezért otthagyta őket a 291-es busz

BKV figyelő.hu

2011.08.22
13:21

Olvasónk, László 38 éve lakik Budapesten, de eddig különösebben nagy problémája nem volt a BKV-val. Talán ezért is húzta fel annyira a lent olvasható. mások számára talán apróságnak tűnő eset, ami miatt panaszt írt a BKV-nak. Kérdésem: hogy lehetett volna elkerülni ezt az esetet? Utasváró híján tényleg a napon kellett volna várakozniuk?

Kedves BKV-figyelő!

Lehet, hogy mindennapos a tegnapi esetem, de talán érdemes a blogba. Bár, velem a 38 évi budapesti létem során még nem történt ilyen, talán ezért is húztam fel magam rajta.

Tegnap a fiammal libegőzni akartunk, ezért a 291-es busszal akartunk felmenni Zugligetbe.

A járat 25 percenként jár, de a menetrend szerint még volt 10 percünk, várakoztunk. Tűzött a nap, a gyereknek mondtam, hogy menjen az árnyékba, ami a megállótól max. 1,5-2 méterre volt, a vendéglő kerítésénél. Figyeltem a buszokat, a 22-es és a 222-es többször megállt volna, hogy felszálljunk, de intettem, hogy mehet.

Mire jött az idő, készülődtünk, láttam jön a busz, a gyerek mászik le a kerítés alapról, készítem elő a jegyemet, mennék a megálló táblájához (2 lépés), mire a busz továbbmegy, meg sem állt.

Telefonon azonnal bejelentést tettem. Nyilván már ekkor is én voltam a hibás, mert a 6 éves gyerekkel nem a tűző napon álltam (utasváró nincs), hanem a megálló mellett, az árnyékban. Érdekes, hogy a 22-es több kocsija is beállt, és csak intésem után mentek tovább, de az amúgy is ritkán közlekedő 291-es be sem állt.

A végállomásnál utolértük ezt a kocsit és érdeklődtem a gépkocsivezetőtől, miért tette. Kioktatóan közölte, hogy mivel háttal álltam és nem a megállóban, én vagyok a hibás. Tehát emlékezett, csak büntetni volt kedve. Elmondtam neki, hogy ő szolgáltatást nyújtana, ez lenne a dolga, hogy megáll, de nem igazán érdekelte, vitatkozott,stb. Szerintem ilyen hozzáállással elmehetne kamionozni is, ott csak két megálló van és a rakomány nem szól vissza.

Jellemző egyébként, hogy csak végigdöngetnek a vonalon, hogy minél előbb kávézhassanak. Pontosan érkezel a megállóba és már várhatsz a következőre, mert hamarabb elment.

Jellemző az is, hogy a következő 291-es előbb ért oda, mint a menetrendi kiírás és 2-3 perc alatt fenn volt a zugligeti végállomásnál. Ilyen hozzáállás mellett nem csodálkozom, hogy egyre kevesebb a jegyár-bevételük.

Írtam nekik a honlapjukon keresztül, várom az érdemi válaszukat.

Köszönettel: Sz. László

komment komment Címkék: budapest bkv busz menetrend várakozás utas panasz észrevétel vezető megálló utasváró

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása