BKV-Figyelő

Megszívatták az utast a metrós biztonsági őrök

BKV figyelő.hu

2011.09.07
13:14

Olvasónk, Zoli szeptember 2-án a Puskás Ferenc Stadionnál az utolsó metróhoz sietett. Legnagyobb meglepetésére a lépcsőnél álló biztonságiak nem engedték le a peronhoz, mondván, az utolsó szerelvény már elment. Az utas a Gödöllői HÉV-hez sietett, ezért úgy gondolta, hogy a végállomásig elfut. Legnagyobb meglepetésére a Pillangó utcánál elrobogott mellette az a szerelvény, ami a biztonságiak szerint már elment.

Kedves BKV-figyelő!

Gondoltam leírom a szeptember másodiki esetemet a BKV-val: 23:30-kor indulnék le a Puskás Stadionnál az utolsó metróhoz az Örs vezér tere felé (menetrend szerint 23:38-kor lenne ott), amikor két biztonsági őr megállít a metró lejáratnál, hogy nincs több metró. Én hiába bizonygattam, hogy márpedig kellene lennie. Semmi reakció. A válasz, hogy keressek valami éjszakait hátha odaérek az Örsre az utolsó 23:52-kor induló Gödöllői hévhez...
 
Nos, gondoltam egy nagyon, és elindultam futva az Örs irányába, megragadva ezt az esélyt, hogy elérem a HÉV-et. Miután már bőven a Pillangó u-i megálló után jártam egyszercsak elment mellettem a metró utasokkal tele. Kérdem én, most én voltam olyan gyors, hogy lefutottam azt a Metrót ami a Puskás Stadiontól elment már de valahogy mégis később ért a Pillangó utcához, vagy ennyire segítőkészek a Metró biztonsági szolgálatánál és leszarva, hogy valaki havonta veszi a bérletet figyeli az utolsó járatokat, amik meglepően egymáshoz vannak hangolva...
 
Nem tudom megjeleni-e, ovassa-e ezt bárki bárhol, de hátha tanulságos tud lenni másoknak...
 
Üdv: Zoli

komment komment Címkék: budapest bkv metró menetrend hév utas panasz észrevétel biztonsági őr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása