BKV-Figyelő

Késessel fenyegetőző zsebtolvaj garázdálkodik a körúton

BKV figyelő.hu

2011.09.19
13:16

Egy körülbelül 170 centiméter magas, testes, rövid fekete hajú srác lopja meg a 4-es 6-os villamoson utazókat olvasónk alábbi beszámolója szerint. A tolvaj ismertető jele, hogy a legnagyobb melegben is vastag ujjú kabátot cipel a karján, ez segít neki a lopásban:

Tisztelt BKV-figyelő!

Az elmúlt időszakban feltűnt a 4-es 6-os villamoson egy kb. 170 cm magas, testes, rövid fekete hajú srác, aki a karján mindig egy vastag kabátot hord. Mivel többször utazom napjában ezen a járaton felfigyeltem, hogy valahányszor feltűnik a járaton fel alá mászkál a szerelvényen és persze nem sokkal később mindig felkiált valamelyik utas, hogy "tolvaj!"

Ez a srác rendszeresen beszólogat a fiatalabb lányoknak. A szombati napon egy lányt kezdett el hátulról fogdosni. Mikor én és néhány utas rászóltunk csak fenyegetőzött és jól látható helyről megvillantott egy kést.

Lehet többet is tehettem volna, de sajnos a vesémet én is féltem arról nem is beszélve, hogy egy tettlegességig fajuló ügy után az érintettek könnyedén megszerezhetik a másik fél adatait. (Ezt sajnos tapasztalatból mondom!)

Többször is voltam már tanúja a srác akciójának. Persze ilyenkor se közteres se ellenőr nincs a villamoson. Feltételezem a srácnál nincs se jegy se bérlet ellentétben azokkal akiket zaklat!

Ugyanakkor én már többször is kerültem konfliktusba az elmúlt évek alatt a jegyellenőrökkel. Mindig volt nálam jegy vagy bérlet, soha nem potyáztam még akkor sem mikor munka nélkül voltam. Persze amikor arról van szó, hogy egy rendbontó vagy kisebbségi potyázót kéne megrendszabályozni inkább lelépnek a helyszínről! Úgy látszik ennyit ér egy fizető utas!

Nem tudom, hogy meddig kell még fizető utasként tűrni, hogy mind az ellenőrök mind egyes utasok részéről atrocitásokat kelljen eltűrnöm!

Levelem NEM küldöm el a BKV-nak mivel nem látom értelmét.

Elég, ha csak elolvasom a blogon a BKV dolgozóinak beszólásait- már tudom, hogy mi lesz a levelem sorsa.

komment komment Címkék: budapest bkv villamos tolvaj ellenőr utas panasz brfk észrevétel közterület felügyelet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása