Szeretjük a pozitív történeteket, még az egészen aprókat is, mint amilyen Andreáé.
Április 27-én, szombaton délután fél 3 tájban mentem bérletet venni a Bosnyák téri bérletpénztárba, ami délután 3-ig volt nyitva. Az ott lévő hölgytől a bérletvásárlást követően segítséget értem, mert az előző havi bérletem áfás számláját nem találtam meg, és kértem, hogy ha tud, adjon másolatot, mert le kellene adni a munkáltatónál.
A hölgy megkérdezte kb. mely nap, mikor és hol vettem az április bérlet, majd közel 10-15 percen keresztül kutatott a gépében, hogy tudjon másolatot adni. Végül ő vette észre, hogy viszonteladónál lett véve a korábbi bérlet, ezért arról másolatot nem tud adni, de a vásárlás helyén érdemes megkérdezni.
Tájékoztatásából kiderült, hogy nem gépi, hanem kézi, tömbös számlát kaphattam (én végig gépi számlát kerestem) amelyet aztán végül megtaláltam otthon más, hasonló számlákkal véletlenül összefogva.
Ezúton szeretném segítségét megköszönni és azt is, hogy nem próbált meg semmilyen kifogással lerázni szombat délután, 5-10 perccel a munkaideje lejárta előtt.
A poszthoz a BKV-figyelő Facebook oldalán tudtok hozzászólni: http://www.facebook.com/bkvfigyelo