BKV-Figyelő

Métereken át húzta az utast a busz

Király Dávid

2013.11.27
16:17

Alig szállt le a buszról olvasónk, a vezető be is csukta az ajtót. Sem azzal nem törődött, hogy az utas táskáját odacsukta, de azzal sem, hogy lett volna még leszálló - írta a BKK-nak írt panaszában olvasónk, amelyet a BKV-Figyelőhöz is eljuttatott.

2013. november 20-án, reggel 7 óra 20 perc körül felszálltam a 22A buszra (a busz rendszáma BPO-716) a Széll Kálmán téren. A busz kb. 7 óra 25 perckor indult a Széll Kálmán térről, és 7 óra 40 perc körül érkezett a Bölcsőde megállóhoz (a Budakeszi úton).

22_bkk.jpgFotó: BKK

Időben jeleztem a leszállás szándékomat, és ott álltam a hátsó ajtónál. Kinyílt az ajtó, de a sofőr már akkor csengetett, amikor kinyílt az ajtó és meg a lépcsőn sem voltam. És bezárta az ajtót, amikor még alig szálltam le a buszról! A táskámat összecsukva indult a busz! Én integettem, hangosan kiabáltam, de hiába. A táskám a vállamon volt, így engem is húzott a busz.

A buszon mögöttem volt egy hölgy egy bölcsis korú kislánnyal, akik szintén szerettek volna leszállni a Bölcsőde megállónál, de fent maradtak a buszon. A buszon utazó utasok jelezték a sofőrnek a helyzetet, és pár méter húzás után megállt a busz. Kinyílt az ajtó, leesett a táskám a földre, és így le tudott szállni a szerencsétlen hölgy és a kislány, akiket nagyon sajnáltam: a kislány nagyon félt, mert az ő orra előtt csukta be hirtelen az ajtót.

A megállónál van egy bölcsőde, óvoda és a Külker Park is, tehát sok bölcsődés/óvodás/iskolás gyermek száll fel és le, nap mint nap. Nem értem, miért kellett annyira sietnie a sofőrnek... A kisgyerekek nem úgy mozognak, mint a felnőttek, sokkal lassabban szállnak fel és le.

Egy kis odafigyelést és türelmét szeretnék kérni a buszvezetőtől! Kérem, soha többé ne forduljon elő ilyen kellemetlen és veszélyes helyzet a kisgyerekek (és természetesen a felnőttek) ellen.

Frissítés:

A bejegyzéssel kapcsolatban a BKV Zrt. az alábbi tájékoztatást adta:

A 22A járaton történt sajnálatos eset kapcsán természetesen meghallgattuk az érintett járművezetőt. Elmondása szerint a bejelentésben szereplő megállóhelyen a nagy utasforgalom miatt mindig fokozott figyelemmel jár el. Az ajtók bezáródását követően az autóbusz visszapillantó tükréből csak annyit észlelt, hogy a leghátsó ajtónál mintha egy táska beszorult volna az ajtó közé, ezért az éppen elinduló autóbusszal azonnal megállt és visszanyitotta a jármű ajtaját. Szerencsére az utast nem csukta oda, sérülés nem történt.

A járművezető nagyon sajnálja a történteket, és utólag is elnézést kér az érintettektől. A járművezetőt ideiglenesen felfüggesztettük, aki már a délutáni munkavégzéskor sem mehetett forgalomba. Felelősségre vonása folyamatban van. A hibáért a BKV is elnézést kér, munkáltatói oldalról megtettük a szükséges intézkedést.

komment komment Címkék: odacsukta 22A busz Bölcsőde

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása