BKV-Figyelő

Hagyják békén a gyereket!

Király Dávid

2014.03.03
17:06

Gyakorlatilag minden hónapban meggyanúsítják Krisztina 15 éves fiát azzal, hogy lejárt bérletet használ. Pedig nem. A BKK-nak írt panaszlevelét olvasónk hozzánk is eljuttatta.

Ezúton szeretnék panasszal élni, mert 2014. február 26-án a BKV Határ úti metróellenőrei ismételten (sajnos már többször) minősíthetetlen stílusban szinte zaklatták a tizenöt éves gyermekemet a bérlete felmutatása közben. (Pontosítás: az ellenőrök nem a BKV dolgozói, a BKK-hoz tartoznak - a szerk.)

Budapest_Metro_Határ_út_rovibroni.JPG

Fotó: Wikipedia/Rovibroni

2013 decemberében a 2014-es évre vonatkozólag éves diákbérletet vásároltam neki. Szinte folyamatosan, minden hónapban meggyanúsítják, hogy lejárt a bérlettel próbál közlekedni. Elfogadhatatlan hangnemben, kiabálva beszélnek vele és mire fény derül a tényre, hogy nem csaló, még bocsánatot sem kérnek, csak intenek hogy haladjon tovább.

Nem értem Önöket hogy miért nem bocsátanak ki az új éves bérletekre egy más színű bérletet, így elkerülhető lenne ez a folyamatos probléma. Decemberben kifizettem az egész éves díjat és ezért minden hónapban minősíthetetlen stílusú zaklatás éri a fiamat.

Továbbá az sem értem, hogy miért nem képesek egy digitális chipkártyát kibocsátani, úgy mint Angliában és Franciaországban, hogy a diákok azzal tudjanak közlekedni. Sokkal több szülő venne éves bérletet gyermekének és talán nem lenne ennyi lógós sem a járatokon. Talán ezzel a módszerrel rá lehetne nevelni a fiatalokat a becsületes bérletvásárlásra, hiszen az élő, pozitív példa nevelő hatású.

Kérem ügyemet kivizsgálni szíveskedjenek és legyenek kedvesek írásban válaszolni, hogy ez minden hónapban így fog-e folytatódni, mivel ez számunkra elfogadhatatlan és megalázó.

komment komment Címkék: bérlet zaklatás ellenőrök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása