Gyakorlatilag minden hónapban meggyanúsítják Krisztina 15 éves fiát azzal, hogy lejárt bérletet használ. Pedig nem. A BKK-nak írt panaszlevelét olvasónk hozzánk is eljuttatta.
Ezúton szeretnék panasszal élni, mert 2014. február 26-án a BKV Határ úti metróellenőrei ismételten (sajnos már többször) minősíthetetlen stílusban szinte zaklatták a tizenöt éves gyermekemet a bérlete felmutatása közben. (Pontosítás: az ellenőrök nem a BKV dolgozói, a BKK-hoz tartoznak - a szerk.)
Fotó: Wikipedia/Rovibroni
2013 decemberében a 2014-es évre vonatkozólag éves diákbérletet vásároltam neki. Szinte folyamatosan, minden hónapban meggyanúsítják, hogy lejárt a bérlettel próbál közlekedni. Elfogadhatatlan hangnemben, kiabálva beszélnek vele és mire fény derül a tényre, hogy nem csaló, még bocsánatot sem kérnek, csak intenek hogy haladjon tovább.
Nem értem Önöket hogy miért nem bocsátanak ki az új éves bérletekre egy más színű bérletet, így elkerülhető lenne ez a folyamatos probléma. Decemberben kifizettem az egész éves díjat és ezért minden hónapban minősíthetetlen stílusú zaklatás éri a fiamat.
Továbbá az sem értem, hogy miért nem képesek egy digitális chipkártyát kibocsátani, úgy mint Angliában és Franciaországban, hogy a diákok azzal tudjanak közlekedni. Sokkal több szülő venne éves bérletet gyermekének és talán nem lenne ennyi lógós sem a járatokon. Talán ezzel a módszerrel rá lehetne nevelni a fiatalokat a becsületes bérletvásárlásra, hiszen az élő, pozitív példa nevelő hatású.
Kérem ügyemet kivizsgálni szíveskedjenek és legyenek kedvesek írásban válaszolni, hogy ez minden hónapban így fog-e folytatódni, mivel ez számunkra elfogadhatatlan és megalázó.