BKV-Figyelő

Újra jár a perverz a 4-6-oson?

Király Dávid

2014.03.14
15:14

Néhány évvel ezelőtt egy idősödő férfi okozott fiatal nőknek igencsak kellemetlen pillanatokat a nagykörúti villamoson. Olvasónkkal a napokban kísértetiesen hasonló történt. Elképzelhető, hogy a korábban nyomuló férfi tért vissza.

Újra jár a perverz a 4-es 6-os vonalán. Ugyanazokkal a módszerekkel, mint amiket ebben a korábbi cikkben ír egy lány. Sajnos ma velem, és egy másik fiatal utastárssal is eljátszotta fél 4 körül a Király utca és az Oktogon között. Kihasználja azt, hogy nagy a tömeg. Nem tudom, hogyan lehetne az utasok figyelmét felhívni rá, de végre elkaphatná valaki!

Kinézete alapján ugyanaz a hapsi lehet, akiről a korábbi cikkben is lehet olvasni. Pocakos, őszülő, nagydarab férfi.

combino6_bkv.jpg

Fotó: BKV

A Wesselényi utcánál szálltam fel, viszonylag nagy tömeg volt. A férfi közvetlenül a vezető fülkéje mögött kapaszkodott. Hiába szóltunk neki, hogy menjen már beljebb, mert ott van még hely, nem mozdult. Az utolsó pillanatban még felszállt három ötveneses nő, akik vihogva jattolták, hogy jaj, milyen szerencséjük van, hogy elérték, igaz, hogy már jött mögöttünk a másik villamos...

Így sikerült bepasszírozniuk engem maguk és a hapsi közé. A villamos elindult, és emberünk zseniálisan kihasználta az amúgy is összeszorított helyzetet. Csak annyit éreztem, hogy aki mögöttem van, szinte már beleépül a hátamba, de közben néha fékezett is a villamos, így nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, mert történik ilyen nap mint nap a tömegben.

Aztán amikor simán haladtunk tovább, még mindig éreztem, hogy szorosan ott áll a hátamnál és elkezd olyan furán, "úgy"  mozogni. Akkor már nem kentem a véletlenre, próbáltam arrébb állni vagy megfordulni, de mivel ő nem lépett arrébb, és a három hölgy is totál elállta az ajtó felé az utat, csak akkor tudtam kiszabadulni ebből a szituból, amikor a Király utcánál megálltunk, és a három hölgy végre leszállt.

Rászóltam emberünkre, hogy menjen beljebb, erre csak nyöszörgött és úgy kellett átverekedni a keze mellett, mert továbbra sem lépett egy tapodtat sem. Újra elindult a villamos, és egy másik fiatal lány mögé került kb. két embernyire tőlem. Láttam, hogy a lány is egy idő után furán kezd hátrafelé nézegetni, mögötte állt emberünk kb. ugyanolyan szorosan, mint ha a nagy tömeg nyomná véletlenül oda.

Hosszú kabát volt a lányon, és láttam, ahogy a hapsi a fenekéről veszi le a kezét, amikor a lány megpróbált arrébb állni. Ezt a Király utca és az Oktogon között játszotta, én itt szálltam le. Remélem, sikerül valakinek elkapnia, aki hamarabb kapcsol, vagy lesz ideje lefotózni, ami alapján valaki a nyomára lel. Nagyon undorító szituáció volt.

komment komment Címkék: perverz zaklatás 4-6-os villamos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása