BKV-Figyelő

Amikor mindenki azon van, hogy elérd a metrót

Király Dávid

2014.11.27
15:00

A biztonságiak, a diszpécser és a metró vezetője is segített Leventének, aki rohant az utolsó metróra. Kedves sztori.

Egy igazán friss élményt szeretnék megosztani veletek. Az időpont: 2014. november 17., 23:40 körül. Helyszín: Corvin-negyed metróállomás. Kicsit elcsúsztam idővel, szedtem a lábaimat, hogy elérjem az utolsó szerelvényt Kőbánya-Kispest felé. A bejárathoz közeledve már kutakodtam a bérletem után, hogy gyorsan mutathassam.

Corvin-negyed_1.jpg

Fotó: Wikipedia

A biztonságiak csak kedvesen szóltak felém, hogy már csak Kőbánya felé van vonat, nem álltak elém, nem tartottak fel. Futás közben vetettem oda nekik, hogy igen, köszönöm, arra megyek. Még a mozgólépcsőt sem értem el, mikor a hangosbemondón egy női hang szólt: "Siessen, mert nem éri el a vonatot!" Utána jött a kötelező szöveg, hogy az utolsó vonat megérkezett.

Természetesen futás lefelé a mozgólépcsőn, s közben hallom, hogy a hölgy a hangosbemondóban szól a vonat vezetőjének, hogy várjon egy kicsit, egy utas még siet lefelé. A sárga lámpák már villogtak, gyorsan beugrottam, s örültem a szerencsémnek, hogy épp beértem. Már le is ültem, de a vonat nem indul, sőt a lámpák villogása is abba maradt. A hangosbemondó szólt: "Köszönöm". A vezető csak ekkor csukta be az ajtót, s indult el.

Kifejezetten jó a metró vonalán az éjszakai közlekedés, nem sok időt vesztettem volna, ha fel kell mennem és az éjszakaival utaznom, de a biztonságiaknak, a diszpécsernek és a vezetőnek köszönhetően nem volt rá szükség. Ezúton is köszönöm nekik. Ilyen is létezik.

komment komment Címkék: jófej M3-as metró Corvin-negyed

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása