Számtalan levelet írtam a BKV-nak a koszos járművekkel és a karbantartással kapcsolatban, milyen választ kaptam rá? „Olyan megoldást keresünk, ami szűkös anyagi kereteink között is lehetővé tesz egy magasabb színvonalú szolgáltatást.”
Teljesen értelmetlen, és felesleges kampányokra költi az utasok pénzét a BKV. Miközben azt reklámozzák, hogy a bliccelő utasok a fizetők nyakán „lógnak”, egyre jobban kezdem úgy érezni, a vezetőség lóg az utasok nyakán. Több tízmillió forintot költenek reklámokra, közben tarifaemelést és létszámleépítést terveznek, a járműállomány nagy része cserére, felújításra szorul. Tegye fel a kezét, aki szerint ez normális.
Összegyűjtöttünk néhány olyan eseményt, melynek a költségeit az utazási színvonal emelésére költhették volna.
- BKV gyereknapi rendezvény
- Combino-futás
- „Így húz el a BKV”
- Videó a járatritkításról
- Combino tehén
- Bliccelés elleni kampány
- Játszósarok
Én egyelőre ennyit írnék. Ha van olyan BKV-akció, ami nektek nem tetszett, kommentbe írjátok le, és mondjátok el, hogy az arra fordított pénzt, mire költöttétek volna. Véleményem szerint nem kampányokkal kell utasokat csalogatni, hanem olcsóbb tarifákkal és tisztább járművekkel.
BKV Figyelő
Értelmetlen akciókba ölik a pénzünket
BKV figyelő.hu
2007.12.11
09:32
komment komment
Címkék: budapest bkv reklámok bkvfigyelo költekezés
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.