BKV-Figyelő

Jegyautomata összefoglaló

BKV figyelő.hu

2007.07.06
21:35

Tisztelt blogfentartó!

Pár nappal ezelött fedeztem fel a blogotokat és megtetszettek a felhozott témák és érvek. Sokszor velem is előfordultak kellemetlenségek és az utazás minőséggel kapcsolatos rossz élmények. Egy ilyen kellemetlenséget szeretnék megosztani:

Pár héttel ezelőtt a Deáktéren sz*pkodtunk 22:00h tájban a jegyvásárlással. Mentünk volna kitombolni az éretségi fáradalmait, de a 3mas Metrónál álló ellenőrök és a bezárt jegypénztárak, valamint az egész állomás területén nem működő jegy automaták félórás hátrányba sodortak.

A nem működő jegy automatában "hagyott" pénzt hátra hagyva, úgy döntöttünk, hogy elmeséljük a lent álló "vámpíroknak", hogy ez nem teljesen korrekt amit a cég vezetősége meg enged, hogy a jegyvásárlásra kihelyezett automaták egyike sem működik viszont lent pedig ellenőriznek.

Válasz erre:

-Bocsánat, de ez nem az én hatásköröm, és különben is miért nem készültek fel az utazásra korábban? -Mikor kellett volna felkészülnöm? -Hát az utazás megkezdése elött-válaszolta az ellenőr teljes nyugodtsággal -Igen, értem, de ez a "felkészülés" megtörtént volna, ha az automaták-akár egyike is-működtek volna! -hát akkor készüljön föl máskor precízebben és komolyabban!!!-ekkor volt az a pont amikor már nagyon elhúztam volna célom felé és már mindenféle dolog kavargott a fejembe. -Hogy készüljek föl? Melegtea, takaró? Elnézést én tudom, hogy ön igazából leszarja és csak a munkáját végzi, de akkor csak annyit osszon meg velem, hogy merre tudnék jegyet venni ilyen tájban? -Nézzen ön már lejött ide és ez már pótdíj köteles min.10000Ft! De működik fent egy forgalmi iroda HA AZ ESETLEG NYITVA VAN MÉG AKKOR OTT lehet venni!

Korrekt volt a fószer, végül is a munkáját végezte. Viszont a nyannyer a forgalminál keményen fellépett és megpróbálta szarba mosni kicsiny magyar méltóságomat. Hasonló szavakkal elmondta ugyan azt amit az ellenőr oda lent, de a stílus ahogy szólt az már tetemrehívó és fölényeskedő volt. Elő adta azt is, hogy az automaták műszaki állapota nem a BKV hibája mert, az üzemeltetésük jogát kiadta egy alvállalkozó cégnek akik karbantartják és kezelik azokat, tehát a közlekedési társaság nem vonható felelőségre.

-Miért nem idejöttek először jegyet váltani?! -Mert nem tudtuk hogy működik ilyen lehetőség. -Hát itt van kiírva...-rámutatott a kólaautomatának tepledő forgalmi iroda aluajtójára amin egy 20x10cm-es retkes matrica "világosította fel" a jónépet, hogy itt bizony jegy és bérlet kapható... -hát ez aztán nagyon figyelem felkeltő... -Uram a túloldalt is van egy-mondta pimasz és alázó fejjel a takarítónőnek látszó iroda vezető, és az ajtó keret másik oldalára mutatott ahol egy kicsit jobban megfakult matrica ugyan azzal a felirattal és ugyan annyira figyelemfelkeltően volt elhelyezve a burkoló lapon... -ennyi? És aki nem ebből az irányból megy a Metró fele?! -Hát...............................................Nem tudom...................megoldja valahogy!

Annyi derült ki számomra, hogy a BKV valamennyit profitál ebből a kommunikációs problémából ami a vállalat és az alvállalkozó között működik...Nem működik->lemegyek, és ha van ellenőr akkor balladás hanglejtésben előadom---persze ha annyira jófej, mint akivel mi találkoztunk akkor működik-->Nincs jegy, levonják a következtetést: visszaeső bliccer->10000HUF zsíros csek->"Köszönjük hogy velünk utaztak. A viszontlátásra"

Velem szerencsére nem ez történt, de nem örültem volna különösebben egy ilyen BKV-s utalványnak! Tanulság: automatából soha mert ezek a mai masinák nem megbízhatóak. Csak a tajparaszt iroda vezetőnél!!!

Bobek3000

komment komment Címkék: budapest bkv utas észrevétel automaták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása