BKV-Figyelő

Tomi levele a BKV-nak

BKV figyelő.hu

2007.07.20
12:17

Tisztelt BKV!

A tegnapi napon szerencsére csak 2 alkalommal sikerült megkeseríteniük az életemet. Kezdődött a reggeli órákban azzal hogy amikor a margitszigeti strandra próbáltam eljutni szomorúan kellett tudomásul vennem hogy a szigeti bejáró megállónál nem fértem fel a járműre. 12 percenként jár akkor a busz sokan NAGYON sokan mennek a strandra mégis úgy gondolják hogy ezt az embertömeget ki tudja szolgálni ez a busz ilyen sűrűséggel. Ajánlom önöknek próbálják ki.

Ugyanez megtörtént visszafele is mivel 16.30körül a busz 10 percenként jár de ugyanennyi utast kéne vinnie. Megsúgom nem tudja őket... Más... A nagy "sín megolvadás" után olyan este 18.00körül próbáltam volna a 18-47v jelű busszal utazni a Bertalan Lajos utcától. Nem sikerült. S tudják miért?Mert a megállóban semmi ,hangsúlyozom SEMMI tájékoztatás nem volt arról h ott nem áll most meg a busz. Én is csak onnan jöttem rá hogy láttam elrobogni mögöttem a tömött járművet. Gratulálok önöknek. Azért történt velem valami pozitív is a napokban, KöKi-n a kedves ellenőr miután tanulmányozta a bérletem szólt hogy ma lejár el ne felejtsem.

Ezúton is köszönöm mert tényleg elfelejtettem volna;)

Tisztelettel Tomi

Ui: Ezt a levelet ezúton továbbítom a BKV Figyelő internetes portálnak is.

komment komment Címkék: budapest bkv busz észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása