BKV-Figyelő

Bérletellenőrzés az éjszakain

BKV figyelő.hu

2007.09.02
10:05

Igen érdekes dolognak voltam szemtanúja 2 órája. 23:50 kor értem a Nyugati téren található buszmegállóba és vártam a 950-est. Közben jött két 906-os is és az ellenőrök mind a kétszer odaálltak az ajtóhoz, jegyet ellenőrizni.Láttam , hogy jön a 950-es, elővettem a bérletem. Mikor leparkolt a busz a megállóban, mindegyik alrébbrebbent, mintha kávészünet lenne. Az egyik kedves utastárstól megtudtam, hogy csak a 906-osra felszállókat ellenőrzik.(Eddig azt hittem, hogy a Nyugatinál mindenkit. Azért nem szokott olyan sok busz egyszerre beérni, hogy ne lehessen 6-8 biztonsági őrnek végigellenőrizni az utasokat...) Se a 914-es, se a 950-es, se a 923-as utasait nem ellenőrizték. Kérdezem én, ez mégis milyen rendszer. Más BKV dolgozó mikor engedheti meg magának ezt? És ezzel most nem az ellenőröket akarom bántani, mert valószínűlek felülről kapták az utasítást, hogy csak a 906-ost ellenőrizzék. Szép lenne!

A BKV pénztáros néni, csak diákbérletet adna ki, a buszvezető csak a páros számú megállóhelyeken állna meg, a jegyautómata meg csak szakaszjegyet adna ki. Mindebbe csak az a dühítő, hogy kifizetik az ellenőröket, valaki nagyon sok pénzt kapott, hogy ezt az esti bérletellenőrzést kitalálta, mégsem mennek semmire, mert röhögve szállnak fel az emberek jegy, bérlet nélkül akár a 950-esre akár a többire ( Aztán megy vele a Ferenc körútig például).

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása