BKV-Figyelő

Süsü a 6-oson

BKV figyelő.hu

2007.09.13
14:39

Sziasztok!

Lehet hogy volt már róla szó, bár én nem találtam. Ma reggel a 4-6-os villamos vonalán olyan tömeg volt, hogy csak a negyedik szerelvényre tudtam felszállni. A Boráros térnél a 110%-osan telített villamosra, még további 10%-nyi utas préselődött fel, és ekkor mindenki legnagyobb meglepetésére megszólalt Süsü a sárkány, Bodrogi hangján, originálban:
" Én vagyok a híres egyfejű... szervusztok gyerekek, legyetek jók, és adjátok át a helyeteket az időseknek,  és azoknak, akiknek nehéz álldogálni..stb...stb...jó utazást...stb...én vagyok a híres egyfejű"

Először kicsit cikinek éreztem, de végül csak elmosolyodtam, mint körülöttem mindenki ezen a kedves gesztuson. (Inkább ez, mint a "...addig nem indítom el a villamost amíg be nem húzod a hátizsákodat az ajtón te köcsög!!!... mert ilyet is hallottam, lehet hogy köcsög nélkül, de legalább annyira arrogánsan)
Szóval plusz pont a Bkv-nak:-)

üdv
Milu

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása