Kedves Figyelők!
Már nem először fordul elő, hogy bérletet szeretnék venni a Dózsa György úti metrómegállónál (például ma, október 15-én, hétfőn reggel 9 előtt, mikor máskor?), és a pénztár nincs nyitva, pedig nyitvatartási időben megyek oda, tehát joggal számítnék rá, hogy nyitva is lesz. A megállóban van egy másik pénztár is, ahol viszont bérletet nem árulnak, csak jegyet! Az ott ülő hölgy persze nem tudja, miért nincs nyitva a bérletpénztár, "nem ő a létszámfelelős". A panaszkönyvet sem tudja odaadni, azt csak a bérletpénztárban tudom elkérni, ami be van zárva, ugye.
Tehát, vehetek jegyet, ami ablakon kidobott pénz, nem is kevés. Vagy mehetek a nyugatiba bérletet venni, és remélhetem, hogy addig nem kapnak el az ellenőrök, akiknek hiába magyaráznám, hogy "akartam, de nem tudtam..." ; és már ki is van töltve a csekk.
Szóval csak én járhatok rosszul, amiért a pénztáros néni munkaidőben nincs a helyén.
Üdvözlet.
Nem lehet bérletet venni
BKV figyelő.hu
2007.10.18
16:17
komment komment
Címkék: bkv utas bérlet jegy észrevétel
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.