Körülbelül 2 éve napi rendszerességgel utazom a 23-as busszal a Boráros tér és a Szabadkai út között. Egyszer fényképeket is tettem fel, az embertelen állapotokról, melyek a megállóban uralkodnak.
2-3 hete írtam az Intermédia Kft-nek egy levelet, melyben felhívtam a figyelmüket, hogy a megálló több mint 2 éve beüvegezetlen, ez a téli hidegben, szélben nem éppen kellemes. Meglepődésemre a levél elküldése után azonnal visszajött, a Mailer-Dameon, miszerint ilyen e-mail cím nincs.
Ez után a BKV-nak továbbítottam az üzenetet. Megkértem őket, hogy továbbítsák az Intermédia felé. Múltak a napok, semmi reakciót nem kaptam, a megálló ugyan olyan volt, mind eddig.
A mai nap ismét a Szabadkai úton vártam a buszt, és meglepődésemre az összes hiányzó üveget pótolták. (Már csak abban kell bízni, hogy így is marad.) Aki hasonló állapotú megállóban várja a buszt, villamost, stb. keresse fel az ügyfélszolgálatot, bízzunk benne, hogy minden bejelentésnek eleget tesznek.
A BKV Figyelő szerkesztői köszönik az együttműködést!
Előtte
Utána
Egy kövér piros pont
BKV figyelő.hu
2008.02.22
09:24
komment komment
Címkék: budapest bkv bkvfigyelo megáll intermedia
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.