Sziasztok!
Egy óóóriási nagy piros pontot szeretnék adni a BKV ügyfélszolgálatának.
A Moszkva téren vettem észre, hogy nincsen nálam a diákom amiben benne volt a bérletem is. Szerencsére két barátom kisegített és tudtam jegyet venni. Hazaérve mégegyszer átkutattam mindenemet, hogy hátha... Gondolatban végigjártam a mai útvonalakat. Batyi, Déli, Moszkva tér, Margithíd,Árpádhíd okmányiroda, Margithíd, Moszkvatér. Gondoltam biztos az okmányirodában esett ki, holnap benézek hátha.
Este kilenc fele csörgött a telefonom. Egy nagyon kedves hangú hölgy kérdezte, hogy nem hagytam-e el véletlenül egy kék diákot benne egy március 9ig érvényes bérlettel. Mondom de. Merthogy leadták a Batyin és átvehetem a forgalmi irodában holnap. Nem tudtam, hogy hálálkodjam neki, mondta, hogy nem küldik el akkor az akácfa utcába hanem menjek be érte.
És szeretném megköszönni a 112-es busz egyik sofőrjének, hogy az esős borongós nap ellenére bemondta a megállók nevét, és mindig további kellemes napot kívánt nekünk. Mosolyt csalt az arcomra.
Pirospont: a BKV telefonál
BKV figyelő.hu
2008.03.05
10:32
komment komment
Címkék: budapest segítség bkv ügyfélszolgálat érlet pirospont
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.